fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתח מרכז הבנייה בהשקעה של 20 מיליון שקלים

מרכז הבניה צילום שי אדם
מרכז הבניה צילום שי אדם

מרכז הבנייה הישראלי נפתח השבוע באצטדיון נתניה בהשקעה של כ-20 מיליון שקלים. המרכז שעבר מגעש משתרע על פני 2,000 מ"ר וכולל את 'הבית השקוף', מייצג הבנוי על 1000 מ"ר  הממחיש ללקוח בקנה מידה אחד על אחד, איך ניבנה בית. הבית השקוף מאפשר לצרכן ללמוד על המערכות הפנימיות בבית כדי לא ליפול למלכודות בזמן שיפוץ או בנייה.

לדברי ערן רולס יו"ר מרכז הבניה הישראלי מדובר במיזם חדשני ברמה עולמית: "הבית על כל חדריו ממחיש למבקרים איך כדאי לבנות או לשפץ צמוד קרקע או דירה, באילו חומרים כדאי להשתמש, מה נמצא מאחורי שכבת הטיח או הגבס ואיך המערכות בבית עובדות. כך לדוגמא, רצפות הזכוכית מאפשרות ללמוד איך בנויה מערכת האינסטלציה בבית, מהו מיכל הדחה סמוי ואיך נראה מחמם תת רצפתי. בנוסף ניתן לראות איך מונחת תשתית החשמל בבית מה ההבדל בין שיטות הבנייה השונות ועוד. הבית כולל גם מרתף בו ניתן לראות איך הוא בנוי ואיך מונעים סדקים בשלד וגג המציג שיטות איטום וכירוי שונות".

מרכז הבניה צילום שי אדם
מרכז הבניה צילום שי אדם

הביקור במרכז מתאפשר בתאום מראש והוא כולל ליווי מלא של בעלי מקצוע. הלקוח יקבל לאחר הסיור שרותי ייעוץ מאנשי מכירות לרכישת מוצרים של הבית השקוף.

מרכז הבנייה הישראלי הוקם בשנת 1969 על ידי ממשלת ישראל מתוך מטרה להיות בית למהנדסים, אדריכלים ואנשי מקצוע בענף וכן כדי ללוות ולהדריך את הצרכן הישראלי בכל הקשור לשיפוץ או בניית בית. בשנת 1999 החליטה הממשלה להפריט את מרכז הבנייה ולהעבירו לידיים פרטיות. מרכז הבנייה כולל גם את קמפוס מכללת מרכז הבנייה הישראלי, הכולל כיתות לימוד בהן נערכים כל קורסי המכללה לקהל הפרטי והמקצועי וכן קמפוס אולטימה, בית הספר הוותיק לעיצוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות