fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ניצחנו כי שמרנו מצוין"

נתניה פתחה את המשחק מצוין והובילה 0:9 בעיקר בזכות מרקו קילינגסוורת'. אחרי חמש דקות הפער הלך וגדל ל-6:13 ואז הזעיקו התל אביבים פסק זמן ואחריו הצליחו לצמצם את הפער ל-17:20
דני פרנקו
חוזר לפרקט. דני פרנקו (צילום: עודד קרני)

שמחה גדולה במכבי ברק נתניה לאחר הניצחון הגדול על האלופה מכבי תל אביב. לא הרבה מאוהדי הקבוצה צפו במשחק החוץ מול הקבוצה הטובה בישראל, שאומנם נערך ברמת גן ולא בהיכל נוקיה, והיה המשחק הטוב ביותר של הקבוצה העונה. בנתניה הסבירו כי עיקר הניצחון הגיע בזכות הגנה מצוינת של הקבוצה בשלושת הרבעים הראשונים.

מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר ל"חדשות נתניה": "אני חושב שניצחנו כי שמרנו מצוין בשלושת הרבעים הראשונים וגם שיחקנו התקפה טובה. ברבע הרביעי היינו קצת פחות טובים אבל זה עדיין הספיק לנו בעיקר בגלל הפער שפתחנו".

לשאלה האם לא הכעיס אותו כי לאחר המשחק דיברו בעיקר על הבעיות והחולשות של מכבי ולא על היתרונות של נתניה אמר פרנקו: "אני חושב שכן פרגנו לנו אבל זה טבעי שידברו על מכבי. מכבי היא הקבוצה הטובה בישראל ואני מכבד את זה".

דני פרנקו (צילום: עודד קרני)

נתניה פתחה את המשחק מצוין והובילה 0:9 בעיקר בזכות מרקו קילינגסוורת'. אחרי חמש דקות הפער הלך וגדל ל-6:13 ואז הזעיקו התל אביבים פסק זמן ואחריו הצליחו לצמצם את הפער ל-17:20. הרבע השני היה בשליטה מוחלטת של הקבוצה הנתנייתית כאשר קילינגסוורת והפורוורד דרון וושינגטון עם שלשה נהדרת מגדילים את הפער.

למחצית ירדה הקבוצה ביתרון נתנייתי 29:41. למרות שמכבי תל אביב עלו מעט יותר אגרסיביים למחצית השנייה ומעט צמצמו את הפער אבל משחק הגנה מצוין ותוספת נקודות חשובות של שולמן השאירו את הפער בעינו והתוצאה הייתה 41:54.

הרבע האחרון נפתח בטירוף של מכבי תל אביב והפער התחיל להצטמצם. גם ניהול משחק לא טוב של שולמן ברבע הרביעי אפשר לתל אביבים להתקרב וארבע דקות לסיום, הפער ירד לארבע נקודות והיה נראה כי תל אביב חוזרת למשחק ובדרך למהפך. נתניה הלכה חזרה לדברים הבטוחים, קילינגסוורת' קלע ובראדלי עם חטיפה חשובה קבע 57:65. זה נראה גמור אבל התעוררות של יוגב אוחיון עם חמש נקודות רצופות סגר עד 69:72 לנתניה, 20 שניות לסיום. סמית' שלח את בראדלי לקו שסגר עניין ופתח את החגיגות של נתניה. 70:76 בסיום. קילינגסוורת' קלע 19 נקודות ושמונה ריבאונדים.

לאחר הניצחון עלתה נתניה למקום השישי בטבלה וכבר בראשון הקרוב תארח בקופסל את הפועל תל אביב למשחק שמוגדר כמשחק שהוא קרב ישיר למקום בפלייאוף.
פרנקו אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה. כמו כל אחד מהמשחקים שלנו, גם המשחק הזה הוא חשוב עבורנו. אנחנו עושים עונה טובה עד כה ורוצים להמשיך ככה". בנתניה מצפים לקהל רב שיגיע למשחק לא רק מנתניה אלא גם האוהדים של הפועל תל אביב אמורים להגיע וללוות את הקבוצה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות