fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתרחקים מהמרכז

הורים חוששים שתופסק הפעילות של מאות ילדים במרכז אופק בעקבות ההחלטה לבנות במקום גני ילדים
מרכז אופק
מרכז אופק (צילום: רותי ברמן)

במרכז אופק המתנהל בחצר המשותפת לבית הספר טשרניחובסקי הישן ובית הספר איתמר חוששים כי תופסק פעילות של מאות ילדים במרכז של העמותה לחינוך בלתי פורמלי, בעקבות החזרת המבנה בו מתקיימת הפעילות לשימוש בית הספר איתמר.

מרכז אופק
מרכז אופק (צילום: רותי ברמן)

"אנחנו יודעים שמדובר בהקמת שלושה גני ילדים במבנה וחוששים מהפסקת החוגים המתנהלים בו ל-480 ילדים", טוענים התושבים. תושבי מרכז העיר מבקשים מהעירייה שתדאג לכך שילדים יוכלו ליהנות מפעילות חוגים אחר הצהריים בקרבת מקום מגוריהם, כדי שההורים לא ייאלצו להסיע אותם למקומות מרוחקים. "זו בדיוק המשמעות של חיי קהילה. שהפעילות מתקיימת כאן קרוב לבית. אם המרכז יפסיק לפעול זה יפגע באיכות החיים שלנו. במרכז העיר צריך לדעת יש עוד כמה משפחות צעירות עם ילדים ולא רק בשכונות הצעירות", טוענת אחת התושבות.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "אנו עושים ככל יכולתנו לשדרג את מרכז העיר ובמסגרת זו מוצעות מגוון תוכניות פנאי, תרבות והעשרה המתבצעות בלב ליבה של העיר במרכז הקהילתי אופק. המרכז מספק מענה לימודי, תרבותי וחברתי למאות פעוטות, ילדים ותושבים בתחומי המתמקדים בעיקר בעשייה אמנותית. כמו כן, משמש המקום לצהרון הפועל במהלך ימות השנה ולקייטנות בקיץ.

"בימים אלה אנו ממשיכים בהיערכות המואצת לקיום דו"ח טרכטנברג בנושא הכשרת גני ילדים מגיל שלוש, כאשר בכוונתנו לבנות שלושה גני ילדים במתחם בית ספר איתמר. בהתאם להנחיית מנכ"ל העירייה, לא תתקיים פעילות אחת על חשבון פגיעה בפעילות אחרת, ובהתאם לכך מינה בכירים מהתחום הפורמלי והבלתי פורמלי כדי לוודא שהפעילות הפורמלית של בית הספר איתמר והפעילות הבלתי פורמלית הענפה במרכז קהילתי אופק לא ייפגעו. מתחם איתמר הוא מתחם גדול ויכול להכיל את כל הפעילויות המצוינות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות