fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משפחה אלופה

אם היו אומרים לטלי ומולי קורנהאוזר שיום אחד בתם לין, שנולדה רפויית שרירים, תעמוד על הפודיום, לא בטוח שהם היו מאמינים. עם הרבה נחישות וכוח רצון, כשכל משפחתה עומדת מאחוריה, הפכה לין לספורטאית מחוננת שלא נותנת למגבלות לעצור אותה. לפני כשבועיים היא שוב חזרה מנצחת ממשחקי ספיישל אולימפיקס שנערכו בלוס אנג'לס
נחישות וכוח רצון. משפחת קורנהאוזר (צילום עצמי)
נחישות וכוח רצון. משפחת קורנהאוזר (צילום עצמי)

בני משפחת קורנהאוזר חזרו לפני שבועיים ממשחקי ספיישל אולימפיקס שנערכו במשך שלושה שבועות בלוס אנג'לס. כל המשפחה נסעה ללוות את הבת לין, בת 27, בעלת צרכים מיוחדים שהתחרתה בענף הבאולינג וחזרה עם מדליות זהב במשחקי יחידים וארד במשחקי זוגות.

מדובר באירוע הספורט הגדול ביותר השנה שפתחה אשת נשיא ארה"ב, מישל אובמה. נכחו בו 100 אלף איש והשתתפו בו מתחרים מ-170 מדינות. מישראל יצאו 40 ספורטאים בענפי אתלטיקה קלה, שחייה, באולינג, אופניים, כדורסל, קייקים ובוצ'ה. אל המשלחת התלווה צוות של 25 מבוגרים, בהם שתי מלוות ממשרד הרווחה. בני המשפחות מימנו חלק מההוצאות, השאר גויס מתרומות והישראלים התארחו בקהילה היהודית בלוס אנג'לס.

טלי קורנהאוזר, אמה של לין, שמשמשת אחראית על משפחות ספיישל אולימפיקס ישראל, הרימה במהלך התחרות פרויקט גרפיטי ענק בלוס אנג'לס. הספורטאים חזרו עם 62 מדליות זהב, כסף וארד.

משפחת קורנהאוזר יצאה אל המסע בהרכב מלא – האבא רופא השיניים ד"ר מולי קורנהאוזר, האמא טלי והילדים תום, אור ועומר – כדי לעודד את לין וגם להתנדב באירוע.

לין נולדה רפויית שרירים. לדברי אמה, טלי, הרופאים ניבאו שהיא לא תלך ולא תדבר. אבל לה היו תוכניות משלה. "לקראת גיל שלוש היא התחילה ללכת ועד גיל 11 למדה בבתי ספר רגילים. בבגרותה היא למדה בשפרירים בגבעת חיים והיום בגיל 27 לין גרה בהוסטל בהרצליה ביחד עם 20 מחבריה משפרירים. היא עצמאית, עובדת על המחשב במעבדה אורטודונטית של אבא שלה ומאוד מוערכת בעבודה. היא התמקצעה בבאולינג ומתאמנת בשלושה מקומות בארץ".

לין, צעירה אופטימית ומלאת שמחת חיים, היא ספורטאית בנפשה. מעבר לכך שהעיסוק בספורט חשוב עבורה לחיזוק שרירי הגוף, היא מאוד אוהבת אותו ולא מסתפקת בענף אחד. היא מתאמנת בטניס, שוחה ומשחקת באולינג ומאוד מעריכה את מאמניה. עד כה היא ב-101 מדליות בתחרויות שונות והיד עוד נטויה.

אמה, טלי, מספרת: "העיסוק בספורט נותן לה בטחון עצמי, גאווה, כוח רצון, התמדה, ריכוז בקבלת הוראות. היא עצמאית בנסיעות שלה לאימונים. הספורט בעצם שינה את הגישה שלנו. אם תמיד היא הייתה אחרונה, עכשיו היא בטופ – והטופ היה בלוס אנג'לס. גידלנו ילדה עם קשיים בדרך ואז לראות אותה בשיא שלה, ביכולות הגבוהות שלה, בעמידה בלחץ מול קהל גדול שצופה בה, זה לראות שיש תמורה לדרך שלנו, וזה בהחלט מחמם את הלב. לין לקחה את המגבלה והפכה אותה להזדמנות".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב: "חדשות נתניה".

נחישות וכוח רצון. משפחת קורנהאוזר (צילום עצמי)
נחישות וכוח רצון. משפחת קורנהאוזר (צילום עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות