fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפכ"ל המשטרה: "נתניה הצליחה לשנות את תדמית העיר"

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו בביקורו בנתניה: "ראש העיר הינה מהבולטים בעשייתם בישראל ולראיה- יש כאן היום נתניה אחרת"
ראש עיריית נתניה ומפכ"ל המשטרה
פינה חמה בלב. פיירברג-איכר ודנינו (צילום: רן אליהו)

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג- איכר, אירחה אתמול  (ג') את מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו לסיור מקיף בעיר. הביקור החל במוקד העירוני, שם הציגה ראש העיר את האתגרים עימם מתמודדת העיר נתניה כעיר קולטת עליה הזוכה לתנופת פיתוח וכן את פעילות המוקד העירוני, המקיפה 24 שעות ביממה לאורך כל ימות השנה.

 "יצירת סביבת חיים מוגנת ואיכותית המעניקה רמת חיים גבוהה של ביטחון אישי וקהילתי ברחבי העיר היא היעד שלנו", אמרה פיירברג-איכר, והוסיפה "שיתוף הפעולה הפורה והמוצלח של העירייה והמשטרה עומד במבחן התוצאה ועל כך תודתנו. בעוד כשלושה חודשים נחנוך את כיכר השוטר בנתניה, כהוקרה על עבודתה המאומצת של המשטרה למען ביטחון תושבי נתניה ואיכות חייהם. אני מודה למפכ"ל על כך שהמשטרה תמיד לרשותנו, לאורך כך הדרך".

בהמשך העניקו מנכ"ל העירייה, איזי ענבר, וראש מינהל האכיפה והפיקוח, אלון אהרון הסבר מקיף על העבודה המשותפת עם משטרת נתניה, לצד ההישגים בעקבות ההחלטה להקים את מינהל האכיפה והפיקוח. במסגרת זו נערכה סימולציה בה הוצג "בזמן אמת" כיצד מתפעלת יחידת השיטור העירוני אירוע חטיפת תיק במרכז העיר, תוך תפעול ישיר ממוקד השליטה העירוני, המרושת המצלמות אבטחה ומערכות שמע.

במעמד זה התרשם המפכ"ל מקרוב מהנעשה במסגרת שיתוף הפעולה בין עיריית נתניה למשטרת נתניה, באמצעות יחידת השיטור העירוני, ואמר: "יש לי פינה חמה בלב עבור העיר נתניה, בה התחלתי את דרכי המקצועית כתובע צעיר. לא ניתן להתעלם מהעשייה הענפה של ראש העיר פיירברג וצוותה. ראש העיר הינה מהבולטים בעשייתם בישראל, בדרכה המיוחדת הצליחה לשנות את תדמית העיר נתניה לחיוב. ולראיה- יש כאן היום "נתניה אחרת", יש לשבח את העבודה שנעשתה כאן מצד העירייה ומצד המשטרה ואת מפקדי המשטרה המעניקים שירות מקצועי לרווחת תושבי העיר. אין לי ספק כי הקמת מינהל האכיפה והפיקוח תוכיח את עצמה".

מפקד משטרת נתניה ניצב משנה דורון תורג'מן מסר: "בעיר נתניה פועלים קציני ושוטרי התחנה יחד עם יחידת השיטור העירוני, בה פועלים זה לצד זה שוטרים ופקחי הרשות המקומית העושים לילות וימים והכל למען איכות ורמת חייהם של התושבים". בהמשך נערך סיור בשכונות קרית נורדאו ועיר ימים, כיכר העצמאות המחודשת ומרכז הצעירים "הגג".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות