fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל לניאדו: "התעללות והזנחה בילדים מגיעים היום לממדי מגיפה"

בית החולים לניאדו ערך יום עיון בנושא התעללות ילדים. מנכ"ל בית החולים הרב חיים המרמן הציג גישה בלתי מתפשרת בנושא. מהנתונים עולה כי קיימת התעללות גם בשכבות גבוהות ומבוססות, ובילדים עם צרכים מיוחדים
מנכ"ל בית החולים לניאדו חיים המרמן
אפשר לטפל. מנכ"ל בית החולים לניאדו חיים המרמן (צילום: בית חולים לניאדו)

בית החולים לניאדו בנתניה ערך השבוע יום עיון בנושא התעללות והזנחה של ילדים. במסגרת יום העיון הועלה הנושא כיצד מאבחנים ילד המגיע לחדר מיון של בית החולים כקורבן התעללות או הזנחה.

מנכ"ל בית החולים לניאדו חיים המרמן
אפשר לטפל. מנכ"ל בית החולים לניאדו חיים המרמן (צילום: בית חולים לניאדו)

לדברי מנכ"ל בית החולים הרב חיים המרמן מקרה התעללות והזנחה בילדים מגיעים היום לממדי מגיפה: "היום כבר לא קוברים מתחת לשטיח ובית החולים ביחד עם השרות הסוציאלי ארגנו ועדות בנושא הגנת הילד".

עוד עלה ביום העיון כי קיימת התעללות גם בשכבות גבוהות ומבוססות וכי צריך להסתכל על התעללות כמחלה רגילה שניתנת לאבחנה בבדיקות מעמיקות. נתון נוסף שהציגו הוא שילדים עם צרכים מיוחדים ועיכוב התפתחותי, סובלים יותר מהתעללות.

יום העיון שנערך בהשתתפות מכון חרוב, משרד הבריאות, ואגף הרווחה בעיריית נתניה. השתתפו: רופאים, אחיות, צוותים סוציאליים מאזור השרון ומבית החולים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות