fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדלים של 17 קומות בהלפרין

ארבעה בניינים שבהם 64 דירות ייהרסו ובמקומם ייבנו ארבעה מגדלים עם 250 דירות. קבוצת גבאי זכתה במכרז לביצוע הפרויקט
הגדלת זכויות הבנייה. בניין ברחוב (צילום: משרד עו״ד זיו גרומן)

קבוצת גבאי חתמה על הסכם התקשרות לקראת פינוי בינוי עם 80 אחוז מבעלי דירות בבניינים מספר 6, 6 א', 8 ו-8 א' ברחוב הלפרין.

מתחם הלפרין כולל 64 דירות בבניינים של שתי קומות שנבנו בשנות ה-60. על פי התוכנית, הבניינים הישנים ייהרסו ובמקומם יוקמו 4 מגדלים של 17 קומות ובהם 250 דירות.

לפי התב"ע הקיימת, שבינתיים פג תוקפה, ניתן היה לבנות שלוש דירות חדשות על כל דירה ישנה, דבר שלא היה כדאי מבחינה כלכלית ליזמים. במשרד עו"ד זיו גרומן ושות', המתמחה בהתחדשות עירונית ומייצג דיירים בפרויקט, פעלו מול הוועדה המקומית נתניה להגדלת היחס ל-1:4, ובימים אלה נערכים תיקונים להגדלת זכויות הבנייה.

הגדלת זכויות הבנייה. בניין ברחוב (צילום: משרד עו״ד זיו גרומן)
הגדלת זכויות הבנייה. בניין ברחוב (צילום: משרד עו״ד זיו גרומן)

באמצעות משרד עו"ד זיו גרומן ושות', קיימו הדיירים מכרז לפינוי בינוי בקרב יזמים. קבוצת גבאי, שהציעה את התמורה המיטבית ביותר לבעלי הדירות, נבחרה לחברה היזמית לביצוע הפרויקט.

כיום מתגוררים התושבים בדירות ששטחן 50-40 מ"ר. בסיום הפרויקט הם יקבלו דירה חדשה בשטח של 125-95 מ"ר, כאשר לכל דירה יוצמדו חנייה, מחסן ומרפסת שמש של 12 מ"ר.

עו"ד זיו גרומן: "עיריית נתניה הבינה כי התב"ע המקורית לא אפשרה רווחיות מספקת ליזמים לביצוע פרויקט במתחם. אני שמח שהעירייה פועלת לרווחת התושבים ומייצרת תב"ע חדשה, המאפשרת את הוצאתו לפועל של הפרויקט. בשונה מפרויקטים אחרים של פינוי בינוי, משך הזמן הצפוי לאישור התוכנית ולמימוש הפרויקט הינו קצר, זאת בשל העובדה שהסמכות לאישור התב"ע נתונה בידי הוועדה המקומית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות