fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לידיעת האוהדים, לאייל סגל נמאס

מכבי נתניה שוב זומנה לוועדת משמעת וכנראה תיקנס. הפעם נזרקה כוס מהיציע לתוך המגרש במשחק מול פתח תקווה. סגל יותר מכועס: "אני לא מתכוון לעבור לסדר היום על אירועים כאלה"
אייל סגל (צילום: מכבי נתניה)
אייל סגל (צילום: מכבי נתניה)

עוד לפני הבעיטה הראשונה בליגה, נתניה תעמוד לדין בפעם השנייה לאחר שנקנסה על ידי בית הדין בעקבות התפרעות אוהדים, גם הפעם מדובר בהתפרעות אהודים שצוינה במשחק מול פתח תקווה בגביע הטוטו, וככל הנראה המועדון ייקנס בשנית. בדוח כתב השופט שלום בן אברהם: "בדקה ה-95, אחרי השער של מכבי פתח תקווה (שקבע 2:3), נזרקה כוס משקה מיציעי מכבי נתניה לתוך תחומי המגרש". המועדון הגיש תלונה למשטרה ונעצר חשוד.

משתף ועונה. אייל סגל (צילום: מכבי נתניה)
אייל סגל (צילום: מכבי נתניה)

לבעלים אייל סגל נמאס להגיע לוועדת המשמעת ולהיפרד מעוד כמה אלפי שקלים. "עוד לא התחילה העונה ואנחנו שוב בבית הדין", אמר, "בעונה שעברה הגענו  חמש פעמים לבית הדין ושילמנו ממיטב כספנו עקב שטויות של אוהד סורר כזה או אחר. חבל מאוד. אמנם ישבתי עם האוהדים, אבל לא ראיתי את המקרה. אני מניח שאם השופט ציין בדוח שנזרק משהו לכר הדשא, זה אכן קרה. אני לא מתכוון לעבור לסדר היום על אירועים כאלה. אפעל בכל הכוח המשפטי כדי למנוע את הישנות המקרים. נשקול מיצוי כל דרך כדי שמכבי נתניה לא תגיע לבתי הדין ותישפט בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהד כזה או אחר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות