fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא התחברתי"

מאמן יהלומי נתניה, אורן מוחרר, התפטר בעקבות ההפסד 6:5 לסינמה סיטי חדרה. "הדרך שניסיתי להתוות לא עבדה. החלטתי לעזוב כדי לא לפגוע בקבוצה". המנהל המקצועי בני לם יחזור ככל הנראה לאמן
הרבה כבוד. אורן מוחרר. צילום: שלומי גבאי
הרבה כבוד. אורן מוחרר. צילום: שלומי גבאי

מאמן יהלומי נתניה אורן מוחרר הודיע לבעלים של הקבוצה יוסי דורון ולמנהל המקצועי בני לם על רצונו לעזוב. "מדובר בהחלטה קשה", אמר מוחרר ל"חדשות נתניה", "יש לי כבוד והערכה רבה לדורון ולם, אבל פשוט לא התחברתי לקבוצה. הדרך שניסיתי להתוות לא עבדה בנתניה. כבר לפני שבועיים, לאחר הניצחון על יפו, רציתי לעזוב אבל שוכנעתי להישאר. החלטתי לעזוב כדי לא לפגוע בקבוצה".

בעקבות ההתפטרות לוחצים ראשי הקבוצה על המנהל המקצועי בני לם לחזור לעמדת המאמן. לם: "כואב לי על ההחלטה של אורן. אני מכבד ומעריך אותו מאוד ורציתי שיישאר. לא רציתי לאמן, אבל עכשיו אין ברירה ואצטרך לחזור. לם התייחס למטרות של הקבוצה ואמר: "המטרה נשארה אותה מטרה – אליפות, למרות שכפר קאסם היא הקבוצה הטובה בליגה נכון לעכשיו".

המשחק נפתח בסערה וכבר בבעיטת הפתיחה השחיל ערן לוי מחדרה את הכדור לרשת של איבגי וקבע 0:1. לא חלפה דקה וחצי ואיבגי הדף כדור מצוין של אסף בן מוחא. המומנטום של חדרה נמשך ובדקה השישית הכשיל איבגי את לוי בדרך אל השער וראה את הכרטיס האדום. לוי לקח את הפנדל ולא התבלבל מול השוער המחליף, אופיר בקר, וקבע 0:2 לחדרה.

הרבה כבוד. אורן מוחרר. צילום: שלומי גבאי
הרבה כבוד. אורן מוחרר. צילום: שלומי גבאי

נתניה הצליחה לצמק כשצחי אילוז בעט, הכדור פגע בחול וחדר פנימה. חדרה לא נבהלה ובדקה השמינית זכתה בכדור חופשי אותו ניצל ערן לוי כדי לכבוש את השלישי שלו, 1:3. עוד דקה חלפה, אדהם מאייר מסר למיכאל קוריטיבה שבעט ברגל שמאל פנימה, 1:4 מהמם לחדרה. בדקה העשירית הוכיחה נתניה כי היא עדיין חיה וקיימת. אדיר דנין חטף כדור והכניע מקרוב את בויטר, 2:4. השליש המטורף נמשך ובדקה ה-11 לקח קוריטיבה כדור חופשי, בעט שטוח וקבע 2:5 לחדרה.

בשליש השני המשחק נרגע מעט. בדקה התשיעית ביצע בן מוחא עבירה על צחי אילוז על קו תשעת המטרים. אילוז בעט את הכדור החופשי וצימק ל-5:3. על סף השליש כדור חופשי מדויק של קוריטיבה סידר לחדרה יתרון של שלושה שערים. נתניה חיפשה את הרביעי ובדקה הרביעית לקח בויטר בעיטה חופשית מסוכנת של דנין. דקה מאוחר יותר דנין שלח את קובי בדש וזה על אף השמירה של עאמר מנסור קבע מקרוב 4:6. בדיוק באמצע הרבע שלח אדם לם את דייגיניו שבבעיטה שטוחה מרחוק הכניע את בויטר וקבע 5:6.

אופיר בקר עוד הספיק לקחת כדור מסוכן של ערן לוי לפני שבויטר תיקן את עצמו כשהדף כדור חופשי של אדם לם. נתניה הפעילה לחץ אדיר על שערה של חדרה, שמצידה הסתפקה בהרחקות כדורים לעברו של ערן לוי שנשמר חזק ונראה עייף מאוד.

עד לסיום הצליחה חדרה לשמור על הניצחון היקר ואילו אוהדי נתניה ושחקניה חזרו הביתה מאוכזבים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות