fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כימיה מעולה באורט גוטמן

שרית ברגר וטל בר מעוז (צילום: פרטי)
שרית ברגר וטל בר מעוז (צילום: פרטי)

ד"ר שרית ברגר, מורה לכימיה זה 27 שנה בבית הספר אורט גוטמן, זכתה בפרס ע"ש נעמה גרינשפון לשנת 2015, שהוענק לה בכנס ארצי למורים לכימיה שנערך במכון ויצמן.

ברגר היא בוגרת החוג לכימיה באוניברסיטה העברית, בעלת תואר שני מאוניברסיטת תל אביב ובעלת דוקטורט בהוראת המדעים מאוניברסיטת אלט בבודפשט שבהונגריה.

במהלך שנות עבודתה בבית הספר היא לימדה כימיה וביוטכנולוגיה לבגרות, ריכזה את מקצועות המדעים ומגמת הביוטכנולוגיה, ריכזה בהתנדבות את פרויקט מחויבות אישית ועוד. בנוסף, יזמה פרויקטים ייחודיים, בשיתוף פעולה עם גורמים בקהילה ובהם רופאים מנתניה וכן האגודה למלחמה בסרטן, וקידמה שיתוף פעולה עם תאגיד "מי נתניה", שבמסגרתו עסקו התלמידים בעבודת חקר בנושא המים ומקורותיו וטיהור מי השפכים וכן בהקניית ערכים בנושאי סביבה והעלאת המודעות בקהילה למניעת זיהום המים.

שרית ברגר וטל בר מעוז (צילום: פרטי)
שרית ברגר וטל בר מעוז (צילום: פרטי)

 

גילת סיימון, מנהלת האגף העל יסודי במינהל החינוך: "אנו גאים מאוד בזכייה הראויה של ד"ר שרית ברגר, מורה מצטיינת לכימיה. תענוג לראות כי מורה מובילה, יוזמת וחדשנית כמו שרית זוכה להערכה ולהוקרה ארצית על פועלה. מורים יזמים וביניהם שרית מפתחים עבור תלמידיהם חוויית לימודים עשירה ומאתגרת, כפי שניתן לראות מהתוצרים הלימודים האיכותיים של התלמידים, עבודות החקר שלהם והפרסים להם הם זוכים בתחרויות ארציות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות