fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל חופים: מפגש פסגה

מחר (שישי) תפגוש מכבי רימקס נתניה את האלופה בני פלפלה כפר קאסם. כל קבוצה תרצה להצהיר כי היא כאן כדי לקחת גביע. אדם לם: "נוכיח לכפר קאסם שיש לנו מה למכור העונה"

קבוצת החופים מכבי רימקס נתניה תסיים מחר (שישי) את הסיבוב הראשון במשחק העונה מול האלופה בני פלפלה כפר קאסם.

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות, וניצחון יקבע מי מהן תסיים את הבית במקום הראשון ותפגוש את הרביעית בבית ב'. מדובר במשחק יוקרה בין שתי הקבוצות המעוטרות ביותר בליגת החופים ושתיהן ירצו להצהיר במשחק כי הן כאן כדי לקחת את הגביע.

fran
צילום: דאבל פס, מנהלת הליגה

הקפטן אדם לם: "חשוב לסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון ואז על הנייר אתה מקבל יריבה נוחה יותר, אבל מכיוון שמדובר במשחק אחד ברבע הגמר ובליגת החופים – הכול יכול לקרות והיתרון של המקום הראשון לא באמת משמעותי. אין ספק שמדובר בעיקר בקרב על יוקרה, ואנחנו מקווים שנוכיח לכפר קאסם שיש לנו מה למכור העונה. כפר קאסם קבוצה מצוינת, ויש כאלה שמגדירים אותה קבוצה כמעט מושלמת עם שלושה זרים מצוינים, אבל גם לנו יש זרים איכותיים, ישראלים מצוינים ויתרון של הקהל הגדול".

lam
צילום: דאבל פס, מנהלת הליגה

בסוף השבוע שעבר הביסה נתניה בקלילות את בני סכנין 3:12. חניכיו של לירון פרטוק כלל לא התקשו מול הקבוצה מהמגזר והפציצו בכל שליש של המשחק. פראן, חואן, בן בריגה, אלון לוי ואליחי צברי כבשו צמד ודניאל ריידר ועומר בוארון הוסיפו שער אחד כל אחד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות