fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כביש הנחש הפך לנגיש

תושב העיר מספר: "תוך 12 דקות הגעתי הבוקר לעבודה, בדרך כלל נסיעה קצרה היתה לוקחת לי כ-40 דקות". על שדרוג הכביש אחראי סגן ראש עיריית נתניה אלי דלל
כביש הנחש. צילום עצמי
כביש הנחש. (צילום עצמי )

הוסדרה התנועה בכביש הנחש בנתניה. הכביש המפותל  שמחבר את תושבי שכונת קרית השרון לאזור התעשייה פולג נפתח במסלול עוקף.  כעת הכביש עוקף את כפר נטר  ומוביל את התנועה מקרית השרון ישירות לכביש המוביל מערבה אל אזור התעשייה פולג.

כביש הנחש.  צילום עצמי
כביש הנחש. (צילום עצמי )

"כל בוקר אני נוסע לעבודה משכונת נאות גנים, שיכון ותיקים נתניה לאזור התעשייה ספיר דרך שביל הנחש מרחק העומד רק על שמונה ק"מ אבל לוקח לי להגיע לעבודה בין 35-45 דקות. היום חיכתה לי הפתעה", מספר בשמחה ערן עפרוני, "היום נפתח המעקף  בקצה השביל והגעתי לעבודה תוך 12 דקות בלבד. אני מקווה שמצב זה יישאר ויחסוך לי המון זמן יקר ויאפשר לי להגיע לעבודה ללא איחור. צריך להודות לסגן ראש עיריית נתניה, אלי דלל על החשיבה היצירתית מחוץ לקופסא והשיפור ומציאת פתרונות ישימים".

דלל הוסיף: "לפני שלוש שנים תוכנן במקום רמזור אך במשרד התחבורה התנגדו להקמתו בגלל עלותו הגבוהה. אנחנו הצענו פתרון אחר והוא הקטנת הכיכר ועל חשבון זה יצירת נתיב עוקף ישיר לכיוון מערב. לאחר שקיבלנו את האישורים יצאנו לשטח ותוך שבועיים בעבודה של יום ולילה פתחנו את צוואר הבקבוק שהקשה על תושבי קריית השרון".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות