fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרנד: צילומי חתונה מתחת למים

שוק נותני השירות סביב החתן והכלה לא מפסיק להפתיע. עכשיו בסטודיו של משפחת מרגליות מכניסים את הזוגות לצילומים מתחת למים, רגע לפני החופה
זאב מרגליות מצלם את הכלה טל. (צילום אולפני השמן)

הם מנסים להיות מקוריים, להמציא לוקיישינים מוזרים שאף אחד לא חשב עליהם, לא מסתפקים רק בטיילת של נתניה או בעתיקות קיסריה. צלמי החתונות חייבים להפתיע בשוק התחרותי שבו כל כלה רוצה להרגיש שהאירוע שלה מגדיר מחדש את המושג "חתונה". הצלמים כמובן מתאמצים ומספקים את הסחורה, מצלמים את הזוג בשוק, במוסך ובין גרוטאות. צילומי הנוף הפכו ליצירות אמנות, לא פחות. עכשיו התווספה לרשימת הלוקיישנים אטרקציה אטרקטיבית במיוחד: צילומים מתחת למים.

"הייתי חלוץ כשצילמתי כלה נכנסת לים". זאב מרגליות (צילום: אולפני השמן)

מאחורי האטרקציה החדשה עומדים אולפני צילום "השמן". "השמן" הוא זאב מרגליות, שבינתיים השיל ממשקלו 90 ק"ג. פעם שקל 170 ק"ג, היום הוא מסתפק ב-80 בלבד. ביחד איתו עובדת אשתו הצלמת רונית ובנו הצלם איתמר. זאב ובנו עברו קורס צלילה באילת מטעם ההתאחדות העולמית לצלילה ורכשו ציוד צילום מיוחד המתאים גם לצילומים בעומק רב. "הייתי חלוץ כשצילמתי כלה נכנסת לים עד הברכיים ביום החתונה כשהיא היתה צריכה להיזהר לא להרטיב את שמלתה", אומר זאב, "גם רונית וגם איתמר חשבו על משהו חדשני וביחד הגענו לרעיון של צילום תת מימי.

ומה עם השמלה והאיפור?

"רונית, שהיא צלמת אירועים, מומחית בצילום מתחת למים, גם של נשים בהריון. היא אחראית על הקטע הזה. אנחנו מאורגנים לכל מה שצריך לצורך הצילומים ומציעים מקום להשיג בו שמלת כלה לצורך זה וגם איפור עמיד למים אותו אפשר גם לעשות לבד".

הכתבה המורחבת תתפרסם מחר (יום שישי) "בחדשות נתניה"

"מפרגנים לנו". הזוג אסנת ומאור (צילום: אולפני השמן)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות