fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"חיכינו שמישהו יצבוט אותנו, שזה אמיתי"

המונים צבעו אמש בצהוב את איצטדיון נתניה. מכבי נתניה לא ביישה את הפירמה וניצחה 2:1. ראש עיריית נתניה מרים פיירברג, דימתה את חנוכת האיצטדיון לשמחה של אחרי הלידה
התחלת המשחק
התחלת המשחק (צילום: רותי ברמן)

שהחיינו והגענו לזמן הזה. אמש (ראשון) נחנך איצטדיון נתניה ברוב הדר ופאר, מול 13 אלף אוהדים. כתבת "חדשות נתניה" יצאה לבחון את הדשא מקרוב. התוצאה: ניצחון מרשים של מכבי נתניה 2:1 על הפועל תל אביב. כבשו: אחמד סבע, עלי חטיב ועומר דמארי.

ההתרגשות הייתה בשיאה. מעבר לכך שנתניה לא ביישה את הפירמה, האיצטדיון והיציע המזרחי גנבו את ההצגה והאוהדים הצהובים מילאו את כר הדשא. בשבועיים האחרונים המשפט הנפוץ ביותר בעיר היהלומים היה: "יש לך כרטיס?" והכוונה היתה לכרטיס למשחק.

קודם לכן, בלובי הכניסה, התקיים טקס חנוכת האיצטדיון בהשתתפות שרים וחברי כנסת, ראשי עיריות ומועצות, עסקני כדורגל, עובדי עירייה ואורחים בעלי זיקה וקשר למכבי נתניה לדורותיה, ביניהם: יו"ר הכנסת רובי ריבלין, שרת הספורט לימור לבנת, יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, יו"ר הטוטו, צחי פישביין שתרמו 30 מיליון שקלים למתקן ומוטלה שפיגלר שדיבר מהלב.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר: " אני הרגשתי כמו אחר לידה. לילד הזה פללנו והתפללנו. אני מאושרת. במשחק נכחו אנשים שחזרו הביתה לאחר שלא היו כאן 30 שנה. זו אווירה יוצאת דופן ביופייה".

התחלת המשחק

מרים פיירברג איכר, דבלה לנד והתמונה של אביו (צילום: רותי ברמן)
מרים פיירברג איכר, דבלה לנד והתמונה של אביו (צילום: רותי ברמן)

ואיך אפשר בלי דרמה. היציאה מהאיצטדיון בסיום המשחק התארכה כשעה וחצי. בשלב זה החיוך כבר ירד מהפנים, עד שהמשטרה פתחה את נתיב הירידה מהמחלף והפכה את כיוון התנועה.
פיירברג הודיעה כי דרכי גישה חדשים יסללו בעתיד הקרוב ממזרח לאיצטדיון: "נעשה הפקת לקחים ונפתח צירי גישה נוספים לגשר השרון ותוואי זמני מהרכבת לכאן".

במכבי נתניה מסרו: "חיכינו עד שמישהו יצבוט אותנו כדי שנהיה בטוחים שהכל אמיתי. החלום התגשם".

הכתבה המלאה ביום שישי בחדשות נתניה

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות