fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ואני רק רציתי לכתוב

הילה ארוון, אמא לארבעה מקריית השרון, תמיד כתבה למגירה, אבל רק כשהייתה בארץ זרה, רחוקה מההווי הישראלי, התפנתה לכתוב ספר באורך מלא שאותו היא רוצה להוציא בסיוע ההמונים
"הילדים ישנו ואני כתבתי לתוך הלילה". הילה ארוון (צילום: עצמי)
"הילדים ישנו ואני כתבתי לתוך הלילה". הילה ארוון (צילום: עצמי)

"הוא כינה אותה 'בוגדת'. אחר התקדם לעברה במבט רצחני שהבהיר לה שהגיע במטרה אחת – לחסל אותה. כשזינקה ממקומה, נפל תיקה הקטן על האדמה. רגליה נשאו אותה הרחק מבית האריזה אל עבר הפרדס הנטוש, בתקווה שדמותה תיבלע בחסות החשיכה בין עשרות עצי התפוז. היא רצה כאילו השטן עצמו דלק בעקבותיה. היא שמעה את צעדיו רומסים את העשב ואת ענפי העצים הזקנים. הוא היה קרוב".

מתוך "סודות באחוזת השושנים", מאת הילה ארוון, בימים אלה קורם עור וגידים חלומה של הילה ארוון, אמא לארבעה מקריית השרון. מה שהחל כפרויקט שמילא את ימיה בארץ זרה, מתגבש לספר שהיא רוצה להוציא באמצעות תמיכת ההמונים באתר הדסטארט.

ארוון, 42, עובדת במחלקה לתביעות רפואיות בחברת ביטוח בינלאומית. לפני כשנתיים חזרה לארץ עם בעלה וילדיה משליחות מטעם חברת צים מגרמניה. שם, אלפי קילומטרים מישראל, כשרון הכתיבה שלה פרץ החוצה. "במשך שלוש שנים ישבתי וכתבתי את הספר הכל כך ישראלי הזה", היא מספרת.

"לפני חמש שנים גרנו מנהריה ויצאנו לרילוקיישן בהמבורג מטעם העבודה של בעלי. עזבתי את עבודתי ויצאנו כל המשפחה להרפתקה של פעם בחיים, בארץ זרה, תרבות ושפה שונות. במשך היום הילדים היו במסגרת בית הספר ואט אט נכנסנו לשגרה והתפנה לי זמן לכתיבה. כתבתי ביום תוך כדי הטיפול בתינוקת שילדתי שם והעיסוק במטלות הביתיות".

ארוון מספרת כי הדמיון והכשרון עבדו שעות נוספות. "מוצפת בהשראה ישבתי ערבים רבים כשהילדים כבר ישנו וכתבתי אל תוך הלילה, כאשר עלילת הספר מתפתחת ומסתעפת. לפני שנתיים חזרנו לארץ ונחתנו בנתניה. התאהבנו בה מיד והילדים השתלבו בבית הספר החדש. ההתאקלמות לא הייתה קלה, הרגשנו כמו עולים חדשים. הילדים שלי ראויים לצל"ש. בכלל, עכשיו אני מבינה יותר את מה שעובר על העולים החדשים שעוזבים הכל מאחוריהם , ומורידה בפניהם את הכובע. זה כלל לא פשוט. למזלנו, לנו יש בארץ משפחה חמה ותומכת שליוותה אותנו בקליטה המחודשת".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב:"חדשות נתניה".

"הילדים ישנו ואני כתבתי לתוך הלילה". הילה ארוון (צילום: עצמי)
"הילדים ישנו ואני כתבתי לתוך הלילה". הילה ארוון (צילום: עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות