fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התעללות עד מוות: תלמידים קשרו חתולה והטיחו אותה בגדר

שלושה קטינים שלומדים במוסד חינוכי באזור השרון חשודים בהתעללות בחתולה עד מוות. התלמידים סיפרו כי הם מאכילים אותה והיא שורטת אותם ולכן החליטו לנקוט בצעדי אלימות. השלושה שוחררו למעצר בית
חתולה
צילום אילוסטרציה

עוד מקרה חמור של התעללות בבעלי חיים נחשף במהלך סוף השבוע. שלושה קטינים הלומדים במוסד חינוכי באזור השרון החליטו כי חתולה המסתובבת במוסד אינה מחזירה להם יחס שווה, הם מאכילים אותה והיא שורטת אותם. כעונש החליטו להעניש אותה על מעשיה ולהרוג אותה.

השלושה החליטו שיש להעניש את החתולה ולאחר דיון שהתקיים בחצר בית הספר נקבעו מספר שיטות התעללות. מהחקירה המנוהלת על ידי רס"ר אסי שלומי וסמ"ר ליז וייס מתחנת שדות עלה כי הצעירים הכניסו את החתולה הקטנה לחבית. את החבית נדנדו בחוזקה כאשר בכל אותה עת החתולה נחבטת מצד לצד בחוזקה. בשלב השני מילאו את החבית במים וניסו להטביע אותה.

משנכחו לדעת כי החתולה עדיין בחיים יצאו להפסקה קצרה, אכלו ארוחת צהריים ושבו לסורם. הפעם לקחו את החתולה, קשרו חבל סביב צווארה והחלו לזרוק אותה באוויר ולהטיח אותה לעבר קיר. לאחר מספר פעמים קשרו את החבל לגדר עד שהחתולה מתה.

כעבור מספר ימים הריחה אחת מעובדות המוסד ריח חזק וגילתה את החתולה. בעקבות חקירה מאומצת עוכבו שלושת הקטינים לחקירה בתחנת שדות ושניים מהם נעצרו בערב שישי ושוחררו אתמול למעצר בית על ידי בית המשפט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות