fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השיר שלהן

11 נשים מכל שכבות האוכלוסייה התקבצו לתיאטרון קהילתי לנשים בלבד בהנהלת הבמאית יעל המלי-קוגן במתנ"ס קריית השרון. השבוע החלו החזרות להצגה הראשונה שתתבסס על סיפוריהן האישיים של השחקניות
גם חברות. נשות התיאטרון הקהילתי (צילום: תקווה מהבד)
גם חברות. נשות התיאטרון הקהילתי (צילום: תקווה מהבד)

יש להם מתנ"ס ובו תזמורת קאמרית קהילתית ועכשיו יש להם גם תיאטרון קהילתי. השבוע החלו החזרות למופע הראשון של התיאטרון הקהילתי הנשי הפועל במתנ"ס קריית השרון.

את התיאטרון הקימה ומנהלת יעל המלי-קוגן ואת ההצגה תביים הבימאית גילי בטת. קבוצת התיאטרון מורכבת מנשים בגילאים שונים, ללא ניסיון בימתי, נשים שאוהבות תרבות, אמנות ותיאטרון ורוצות להתבטא. הוא נוצר מתוך הצורך של הנשים עצמן לתת ביטוי לעולמן הפנימי והפיכתו ליצירת אמנות שתשלב משחק ושירה. שמו של המופע הוא "אחרי הכל את שיר".

"כלי לתיקון העולם". יעל המלי-קוגן (צילום: תקווה מהבד)
"כלי לתיקון העולם". יעל המלי-קוגן (צילום: תקווה מהבד)

 

"הקבוצה משלבת נשים חילוניות ודתיות ותופיע בפני קהל נשי בלבד", אומרת המלי-קוגן, "העבודה עם הנשים משלבת בנוסף לערכים של תיאטרון, העצמת נשים והעצמה קהילתית גם חברות וקירוב לבבות בין נשים חילוניות לדתיות. במתנ"ס קריית השרון יש קהל גדול מעורב ונוצרים קשרים חברתיים בין אנשים מרקעים שונים. כך גם נוצרה קבוצת תיאטרון חזקה הפועלת כבר שנה שנייה. המתנ"ס הוא לדעתי מקום לביטוי חברתי קהילתי. מגיעים אליו אנשים מכל מגוון האוכלוסייה, ויש כאן אפשרות לגבש קבוצות בעלות זהות ומודעות חברתית. אני רואה צמיחה בנושא אמנות והחשיבות שיש לקהילה בתחום זה. היום אני רואה חשיבות וצורך בקיום חיי קהילה מגובשת שמתעלה מעל הפערים. לאנשים יש צורך מאוד גדול להתאחד ולהיות קהילה מגובשת וחזקה בעיקר בעידן המודרני שאין משפחה מורחבת שגרה באותו מרחב".

הכתבה המלאה ביום שישי ב"חדשות נתניה" ובמהדורה הדיגיטלית

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות