fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד דרמטי לנתניה

מאמן חדרה דור לוי חוגג את הניצחון, צילום: סטראבו
מאמן חדרה דור לוי חוגג את הניצחון, צילום: סטראבו

ליגת החופים בישראל תופסת תאוצה. מכבי נתניה הפסידה להפועל באר שבע בתוצאה 6:5 לאחר הארכה. נתניה אומנם קיבלה בחזרה את מאמנה לירון פרטוק ששב בתום השבעה על אביו. באר שבע פתחה בסערה עם צמד של השחקן הזר פיליפו בדקה השביעית והאחת עשרה, בדקה ה – 16 , הזר היפני גוטו, המשיך בנגיחה בעיטת יעף של השוער והתוצאה כבר 3:1 לבאר שבע. הברזילאי של נתניה אברטון, השיב בשער אדיר משלו כעבור דקה, והחזיר את הצבע ללחיי היהלומים. בדקה ה – 25 השער של המחזור, כאשר השוער גבאי משליך את הכדור לפינה השמאלית וקררה מתרומם למספרת בתנועה לפינה הימנית הרחוקה. בדקה ה- 25, מצליח פיליפו להשתלט על ריבאונד מבעיטה של אביתר אילוז לשער נתניה, ולהעלות את הדרומיים ליתרון 4:3. בן בריגה בבעיטה מרחוק הצליח לאזן ל- 4:4, אך שער מיידי של מתן כהן העלה שוב את האדומים ליתרון של 5:4. הזר הנפלא של נתניה, פראן, הצליח לאזן בבעיטה מרחוק ולשלוח את הקבוצות להארכה בתיקו חמסה- חמסה. מי אם לא פילפו, הזר המשובח באדום, שהצליח להשתלט על ריבאונד מבעיטה שלו, ולדחוק את שער הזהב של הבאר- שבעים ולחתום את המשחק בניצחון 6:5 בשער זהב לאורחים מהדרום.

מאמן חדרה דור לוי חוגג את הניצחון, צילום: סטראבו
מאמן חדרה דור לוי חוגג את הניצחון, צילום: סטראבו

הנציגה השנייה של השרון, הפועל חדרה, חזרה למסלול הניצחונות עם ניצחון סופר חשוב על הפועל פתח תקווה בתוצאה 2:3. פתח תקווה וחדרה ידעו כי כל תוצאה פרט לניצחון תסבך אותם בתחתית. חניכיו של דור לוי הוכיחו אופי בלתי רגיל וניצחון משמעותי לקראת רבע הגמר. המשחק נפתח בשער של מיכאל קירטבה בדקה ה-13 בבעיטה נאה לפינת השער. בדקה ה – 21, בעט צחי אילוז בסיבוב על המגן שער יפיפה, כאשר בדקה ה – 27 הצליח מוחמד הודי לכבוש שער במספרת לקבוצה מאם המושבות ולהפוך את התוצאה. שער שיוויון מהיר לאחר דקה של עדן בן-מנשה, החזיר את הצבע ללחיים של החדרתיים. את שער הניצחון לחדרה כבש בדקה ה -33 נמרוד מכאני בבעיטת מספרת מאוזנת וקבע את הניצחון של הצפוניים מחדרה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות