fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד בכורה

לא כך רצה עטר לפתוח את הקדנציה החמישית במכבי נתניה, אבל להפועל רעננה היו תוכניות אחרות. עטר: "יש הרבה עבודה. המספרים מדברים בעד עצמם - ניצחון אחד ב-11 משחקים"
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)

לא לילד הזה פיללו במכבי נתניה: לאחר הזעזוע בעמדת המאמן, שוב הפסידה הקבוצה בבית, והפעם 3:1 להפועל רעננה.

במועדון הנתנייתי ציפו כי לפחות מול קבוצה שווה ברמתם, תצא בשורה טובה, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. גם מכיוונו של היו"ר דורון אסידון ניכרו אכזבה וחוסר שביעות רצון מיכולת השחקנים. השבוע הגיע אוסידון למספר אימונים וערך אסיפה עם השחקנים. "הכי כאב לדורון ששחקני רעננה נלחמו כמו אריות בשביל ארבעה אוהדים והשחקנים של נתניה נראו אפטיים למרוץת ש-4000 אוהדים הגיעו ותמכו בהם לאורך כל הדרך. מילא היכולת, אבל חוסר הלחימה וחוסר המחויבות גמרו את דורון, ועל זה יש לו הרבה מה להגיד לשחקנים".

גם האוהדים התלוננו על יכולת חלשה של השחקנים וחוסר נחישות. אחד האוהדים אמר: "נראה היה כי השחקנים חשבו שאם החליפו מאמן, הם ניצלו. נראה היה כי אין להם חשק ולא לב".

נקודת אור. מומודו סיסיי (צילום: שלומי גבאי)
נקודת אור. מומודו סיסיי (צילום: שלומי גבאי)

יש לציין כי גם את הקדנציה הקודמת שלו בנתניה, פתח עטר בהפסד, 2:0 להפועל עכו. "מבחינת כשרון יש כאן עם מה לעבוד. אבל אם נהיה אמיתיים, המחליפים לא ברמה של רוב שחקני ההרכב", אמר עטר בסיום המשחק, "יש מחליפים בסדר, אבל לא כולם. פיללתי לפתיחה אחרת, אבל זה מה יש. שיחקנו נגד קבוצה מאורגנת ומסודרת. אנחנו לא מספיק טובים בתקשורת בין השחקנים. יש הרבה עבודה. המספרים מדברים בעד עצמם _ ניצחון אחד ב-11 משחקים. הרבה קבוצות לפנינו היו במשברים גדולים יותר ויצאו מהם. גם אנחנו יכולים לצאת מהמשבר, אבל זה לא יהיה קל. ננסה לעשות כמה שיותר נקודות עד חודש ינואר".

השחקנים עצמם הופתעו מהביקורת החריפה. "נמאס כל שבוע לשמוע ביקורת של ההנהלה כלפי השחקנים", אמר אחד השחקנים, "מה חשבו שנהיה שווים למכבי תל אביב או באר שבע? כולנו עושים מאמצים, אבל כל שבוע סופגים ביקורת נוקבת על כל דבר ודבר".

בהנהלת הקבוצה הבהירו בתחילת השבוע כי בינואר יתבצע חריש עמוק שבמסגרתו חלק משחקני הרכש יועזבו. נקודת האור היחידה במשחק הייתה ממודו סיסיי שכבש את השער היחיד של נתניה.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות