fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסייעות השניות נשארות. בינתיים

בעקבות פניות של הורים וחבר המועצה עופר בורנשטיין, החליטה ראש העירייה להאריך את עבודת הסייעת השנייה בגני ילדים לגילאי 4-3, עד מרץ במימון העירייה
(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

 

בשבוע שעבר יצאו הורים מנתניה בקריאה לראש העירייה מרים פיירברג-איכר לשקול שוב את החלטתה לבטל את הסייעת השנייה בגני טרום חובה שבהם לומדים פחות מ-30 ילדים. ההורים טוענים כי בגנים רבים לומדים ילדים בני פחות מ-3, שחלקם לא עברו עדיין גמילה ואינם מדברים, וביטול הסייעת השנייה יפגע ביכולת של הצוות לטפל בהם ולהעניק להם את תשומת הלב והטיפול הנדרש.

השבוע החליטה ראש העירייה, לבקשת חבר מועצת העיר עופר בורנשטיין, שנאבק למען הוספת סייעת שנייה, להאריך את עבודת הסייעות השניות עד סוף מרץ 2016 בגנים שהחלו את השנה עם 30 ילדים ובמהלך השנה קטן המספר מתחת לתקן ,וזאת במימון עירוני נוסף. "אני רוצה להודות לראש העירייה שנענתה לקריאה לסייע בנושא, למינהל חינוך ולכל מי שסייע בעניין. נמשיך לסייע ככל הניתן בנושא החשוב הזה כפי שעשינו בעבר", אמר אורנשטיין.

"הילדים ייפגעו" (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
"הילדים ייפגעו" (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

 

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "בהתאם למתווה של משרד החינוך יצאה לדרך בשנת הלימודים הנוכחית רפורמת הסייעת השנייה בגני הילדים בגילאי 3-4 בהם 30 ילדים ויותר. על פי הרפורמה, רק גנים בהם משובצים 30 ילדים ויותר זכאים לשיבוץ סייעת שנייה החל מ-1.9. בגנים בהם לומדים פחות מ-30 ילדים, לא ניתן אישור תקציבי ממשרד החינוך לשיבוץ ו/או המשך עבודת הסייעת השנייה.

חשוב להדגיש שבעיר נתניה הפסקת העבודה נעשית רק בימים אלו. עד כה, גם אם הייתה ירידה במספר הילדים מתחת ל-30, לא הופסקה עבודת הסייעת, כל זאת כדי לאפשר הסתגלות מיטבית לגן הילדים בגילאים צעירים אלו. במידה שיהיה שינויי במתווה הרפורמה של משרד החינוך, נעדכן וניערך בהתאם".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות