fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המלונאים מאוכזבים: "הצרפתים לא הגיעו השנה לנתניה"

התפוסה במהלך חג הפסח הקרוב בעיר עומדת על 70 אחוז בלבד. מנכ"ל מלון המלך שלמה רפי אניש, יוצא בביקורת על התקשורת שממליצה על חופשה ביוון ותורכיה. "מאז מבצע עמוד ענן אנחנו סובלים מירידה בהכנסות ועומדים על 40 אחוז תפוסה
הקרקע זמינה לבנייה מיידית. עיר ימים
הקרקע זמינה לבנייה מיידית. עיר ימים

חג הפסח השנה לא מביא בשורה טובה לבתי המלון בנתניה. התפוסה בחג הפסח עומדת על 70 אחוז בלבד, כאשר בשאר הימים בתקופה זו התפוסה היא 50 אחוזים בלבד.
מנכ"ל מלון "המלך שלמה" רפי אניש אומר שהמצב השנה גרוע מאשר בשנים עברו: "מאז מבצע עמוד ענן אנחנו סובלים חודשים קשים של 40 אחוז בתפוסה וירידה בהכנסות. קיימת ממש "מלחמה" על כל קבוצת תיירים בנתניה, בדרך כלל מי שמנצח במלחמה הזאת הם בתי המלון החדשים שאוחזים חמישה כוכבים".

מלחמה על כל תייר. רפי אניש (צילום: רותי ברמן)

במלון שלמה המלך מתכננים סדר פסח בו ישתתפו ישראלים ותיירים מאנגליה. "הצרפתים לא הגיעו השנה לנתניה ואני מקווה שבפסח השנה נרגיש בהם. אני מאמין שעם השלמת כיכר העצמאות תחזור התיירות מצרפת לנתניה ובגדול. אניש מנסה להחזיק את הראש מעל המים וכועס על התקשורת שממליצה לישראלים לחגוג במלונות ביוון ובתורכיה בגלל המחיר: "מי שאומר דברים אלה לא מבין שעכשיו באירופה זו תקופת שפל, שם בתי המלון יכולים לעמוד בהורדת המחירים ואילו אצלנו זה מחיר שיא. ההוצאות שלנו הן גבוהות יותר מאשר לבתי מלון בחו"ל. לנו למשל יש הוצאות שמירה, מחיר החשמל שאנחנו משלמים הוא לא המחיר שמשלמת התעשייה. זה נכון שיש אנשים שיוצאים ליוון, תורכיה, ספרד ואפילו מרוקו כדי לחגוג שם את הפסח.

גם בעליו של מלון מרגוע שמוליק שקרק אומר שבפסח 2013 המלון לא יהיה מלא: "נהיה ב-70 אחוז תפוסה עם תיירים מצרפת ויותר ישראלים ביניהם גם נתנייתים".

איפה התיירים?
"חזרתי עכשיו מיריד תיירות בברלין ונראה שיש ירידה כללית של התיירות מאירופה לישראל. יש איזה שהיא סטיגמה שכולם באירופה נגדנו. מאז עמוד ענן יש ירידה ממשית. אנחנו מנסים להחזיר את התיירים ועושים פעולות שיווק רבות. אני מאחל לנו ממשלה יציבה, שקט בטחוני ורגיעה כלכלית ללא הגזרות הכבדות שיבואו. נתניה נראית יפה ורואים שנעשית השקעה רבה בכל מקום" , אומר שקרק בנימה אופטימיות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות