fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלחץ השתחרר

עימות מילולי. ערן לוי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לאחר ארבע תוצאות תיקו חזרה מכבי נתניה למסלול הניצחונות לאחר שגברה בבית על עירוני רמת השרון 1:3. החבורה של סלובודאן דראפיץ רשמה מפגן כוח שהזכיר לכולם כי היא ממש לא מתכוונת להיעצר בדרך למעלה.

אם בשבוע שעבר הצהובים מנתניה שמטו יתרון שלוש פעמים ונפרדו ב-3:3 מבית"ר תל אביב/רמלה, הפעם היו להם תוכניות אחרות, למרות היכולת הלא משכנעת במחצית השנייה. היהלומים לא התרגשו מפיגור לאחר שערו של גל מאיו בדקה ה-23, ועד הירידה למחצית הפכו את התוצאה. בדקה האחרונה, הם כבר שברו את האורחת. דידייה קוגבניה השווה בדקה ה-35 וערן לוי קבע מהפך בדקה ה-45. בדקה האחרונה של המשחק כבש לוי את השני שלו. דיא סבע המשיך לככב עם שלושה בישולים אדירים.

עימות מילולי. ערן לוי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
התנצל. ערן לוי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

"השתחרר לחץ, היינו אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון והצלחנו לעשות את זה", אמר בסיום עוזר מאמן מכבי נתניה, שי ברדה שהוסיף: "אני שמח מאוד, זו הייתה נקודת תפנית אחרי ארבעה משחקים. אנחנו ממשיכים עם הסטטיסטיקה, משחק רביעי עם יותר משלושה שערים ושיחקנו טוב. שלוש הנקודות הללו יעזרו לנו להגיע ליעד. נתקן את הטעויות ומכבי נתניה תהיה קבוצה טובה, שקולה והתקפית".

בשבוע שעבר זימן הצוות המקצועי לשיחה את דיא סבע וערן לוי שהתעמתו במשחק מול בית"ר תל אביב רמלה. דראפיץ את ברדה הבהירו לשניים כי התנהגותם אינה מקובלת וביקשו להפגין בגרות ומנהיגות.

באימון שלאחר השיחה התנצל לוי בפני חבריו לקבוצה ואמר כי הוא וסבע ליבנו את העניינים ביניהם. מהנהלת המועדון נמסר: "התקרית בין לוי וסבע מאחורינו לאחר שהשניים התנצלו בפני צוות המאמנים וצוות השחקנים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות