fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישגים למועדון הג'ודו "גודו פולג" באליפות ישראל

צילום: לירז בן מלך

כ-3000 ג'ודוקאים מרחבי הארץ הגיעו לרעננה ושם במשך ארבעה ערבים התחרו על תואר אלוף ישראל במשקלים השונים. לאליפות הגיעו גם ספורטאים ממועדון פולג ורשמו הישגים מרשימים.

המועדון שקיים מספר שנים פועל במתנ"ס עיר ימים ומנוהל על ידי לירז בן מלך, ספורטאית לשעבר ואף הייתה חלק מנבחרת ישראל בג'ודו. בנוסף ,המועדון מתאמן גם בבית ספר רימלט שברמת פולג ומונה כ-70 ספורטאים.

ראם זילברשטיין זכה במדליית זהב במשקל של עד 38 ק"ג. זו השנה השנייה שזילברשטיין מגיע להישג מרשים ובעונה שעברה הוא זכה במקום השני. במועדון מספרים כי מדובר באחד הכשרונות של הג'ודו הישראלי שנמנה גם בסגל נבחרת ישראל.

צילום: לירז בן מלך
צילום: לירז בן מלך

הצלחה נוספת שייכת לנועם כהן שזכה במדליית ארד במשקל עד 46 ק"ג. עוד השתתפו באליפות דין הרפז שסיים חמישי במשקל עד 34 ק"ג ואוראל גינת שגם כן סיים חמישי במשקל של עד 42 ק"ג.

המועדון מפולג זכה לשלל מחמאות מראשי האיגוד הן על הישגיו באליפות והן על הדרך והשיפור משנה שעברה.

בן מל

ך אמרה לאחר התחרות: "לאחר שנה שלמה שבה השקענו, התאמנו, בכינו וצחקנו והגענו לשיא של השנה, אליפות ישראל בג'ודו. הילדים עבדו ונלחמו מאד קשה והביאו גאווה גדולה למועדון. מבחינתי מגיע קרדיט גדול לכל הספורטאים מאלוף ישראל ועד שאר הספורטאים שלקחו חלק באליפות. אנחנו מועדון צעיר שמשתפר משנה לשנה והתוצאות בהתאם. נמשיך לעבוד קשה ולגלות כשרונות בכדי לחזור מהאליפות הבאה עם הישגים מרשימים יותר". זילברשטיין: "אני שמח שהעבודה הקשה כל השנה באה גם עם התוצאה. מבחינתי אני בתחילת הדרך ואמשיך לעבוד קשה גם בעתיד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות