fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה בנתניה: בן העדה האתיופית נבחר למועצת העיר

סנבטו אייטנגב הוא חבר המועצה הנכנס במועצת העיר נתניה. מספר עשר ברשימתה של ראש העירייה מרים פיירברג- איכר. אייטנגב מחליף את חבר המועצה היוצא יואל רזבוזוב שנבחר לחבר כנסת במפלגת יש עתיד. השבוע אמר החבר החדש: "לא נבחרתי לייצג רק את בני עדתי ואני מתכוון להיות השופר של ציבור שעמל קשה עבור כל שקל שהוא מרוויח"
סנטבו עם חברי מועצה של נתניה אחת (צילום: רותי ברמן)

הוא היה המאבטח של ראש עיריית נתניה מרים פייברג- איכר, סרן במילואים בסיירת חרוב, ומהשבוע הוא חבר המועצה הלדש בעיר. תכירו את סנבטו אייטנגב שעושה היסטוריה בעיר. לאחר שנים בהם מנסים בני העדה האתיופית להיכנס למועצת העיר זכו תשעה חודשים לפני הבחירות באייטנגב שחבר בסיעתה של פיירברג, ובן העדה האתיופית הראשון במועצה. סנטבו מחליף את חבר המועצה היוצא יואל רזבוזוב, שנבחר לכהן כחבר כנסת במפלגת יש עתיד.

סנטבו אייטנגב עם חברי סיעת "נתניה אחת" (צילום: רותי ברמן)

סנטבו מבטיח להביא רוח חדשה אל מסדרונות העירייה. הוא בן 31, תושב שכונת אזורים נשוי, אב לילד מסיים סטאז' בעריכת דין ושירת קצין בצה"ל. ביום רביעי במהלך ישיבת מועצת העיר, הושבע לכהן כחבר מועצה, אירוע שייזכר לדורות.

"זה עדיין לא נתפס. פתאום בבת אחת נכנסתי לסחרור של טלפונים ופגישות לקראת כניסתי לתפקיד. לא ציפיתי שזה יקרה אבל עכשיו כשזה קרה אני מתכנן לנצל את המעמד המכובד על מנת להוביל שינוי אמיתי בעיר". אמר.

מהן התוכניות שלך לחודשים הקרובים עד לבחירות?
"קודם כל לפעול במרץ לחיזוק נקודות החולשה של האוכלוסייה קשת היום בעיר. למרות היותי אתיופי לא נבחרתי לייצג רק את בני עדתי ואני מתכוון להיות השופר של ציבור שעמל קשה עבור כל שקל שהוא מרוויח. ציבור שבשביל 'לא לגמור את החודש' זאת לא סיסמא, אלא קושי אמיתי. אני אעשה כל שביכולתי, בחינוך וברווחה על מנת למגר את התופעות הקשות הרווחות בשכונות השונות ולתת לאנשים את הסיכוי לחיות בכבוד עם ראש מורם".

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי ב"חדשות נתניה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות