fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הולך קשה

יהלומי נתניה ברבע הגמר, אבל צחי אילוז לא מרוצה. "התחזקנו באחד הזרים הטובים ביותר ובשני שחקני נבחרת ישראל, ובכל זאת אנחנו לא משחקים כדורגל יפה"
צחי אילוז
צחי אילוז (צילום: חן קורקוס)

ליגת החופים יצאה לפגרה, לא לפני שיהלומי נתניה הבטיחו את עלייתם לרבע הגמר דרך המקום השני. בכל זאת, כוכב הקבוצה צחי אילוז לא מרוצה. "הבעלים יוסי דורון השקיע בקבוצה תקציב גדול. הקבוצה התחזקה באחד הזרים הטובים ביותר ובעוד שני שחקני נבחרת ישראל. המטרה היא חד משמעית להגיע לאליפות, תוך כדי תצוגות כדורגל יפות, ועד עכשיו זה לא קורה".

מה לא עובד?
"עברנו שינויי מאמנים, שזה נדיר בכדורגל חופים. כשראו שלא כל כך הולך, שמשהו לא מתחבר, החליפו מאמנים. אורן הוא מאמן מצוין וחבר טוב, הוא רצה לעזוב שבוע לפני ואני שיכנעתי אותו להישאר. לצערי חלק מהשחקנים לא התחברו אליו ולשיטה שלו וזה הוביל להתפטרות שלו".

איך בני לם שינה את המצב?
"הוא הכניס התלהבות, חשק ורצון. מבחינת כדורגל לא היה מה להוסיף כי רובנו שחקני נבחרת. למרות זאת, אנחנו צריכים להוסיף עוד 20 אחוז לפחות כדי להגיע לרמה שאנחנו רוצים".

לקראת רבע הגמר, איפה אתה רואה את הקבוצה?
"מבחינת יכולות אנחנו מסוגלים להרבה יותר. הכול הולך קשה לכל הליגה, חוץ מלכפר קאסם שמשחקים כדורגל יפה. אנחנו חייבים לתת הכול בכל משחק".

איך היכולת שלך?
"התחלתי את העונה בצורה לא טובה, כמו בעונה שעברה. בעונה שעברה הגעתי לליגה אחרי ליגת האולמות והעונה הגעתי ללא כושר, אבל אני מאמין בעצמי". היו דיבורים על יחסים לא טובים בינך לבין אדיר דנין. אנחנו חברים טובים, אני חיברתי אותו לקבוצה ולנבחרת ישראל. לפעמים ויכוחים, אבל הכול יותר מבסדר".

זה נכון שבנתניה חושבים להחליף אותך בעונה הבאה בערן לוי מחדרה?
"אני לא פוסל שום דבר ולא חוסם אף אחד. יש הנהלה שתחליט על כל דבר. ערן לוי הוא כוכב ענק בליגת החופים, ואם זה יקרה אמצא לעצמי אתגר חדש. אם ירצו שאמשיך נשב ונחליט. לסיום העונה הנוכחית יהיו השלכות גדולות על העונה הבאה".

האם אילוז חושב כבר על פרישה? עברו לראיון המורחב במדור הספורט של "חדשות נתניה"

צחי אילוז
צחי אילוז (צילום: חן קורקוס)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות