fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגשם זיהם את החוף

חוף הרצל זוהם השבוע במי גשמים מלוכלכים שהתנקזו מרחובות במרכז העיר, כולל אזור השוק

 

מתוך פתח צינור הניקוז הגדול הבולט בחוף, מתחת למסעדת "מול הים", פרצו ביום שלישי זרמים של מים שחורים שזיהמו את החוף.

הטיפול בביוב ברחבי העיר מוטל על תאגיד "מי נתניה" ואת עבודות ניקוז המים בכל מבצעת עיריית נתניה. "הנחת צינור ניקוז בקרקע אל עומק הים הייתה פותרת בעיה מביכה ומבישה זאת", אמר השבוע תושב העיר שחשש להיכנס למים בשל הזיהום.

"בעיה מביכה". חוף הרצל (צילום: הנרי כהן)
"בעיה מביכה". חוף הרצל (צילום: הנרי כהן)

 

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "הנושא נבדק על ידי אנשי המקצוע שקבעו כי לא מדובר בביוב אלא במי גשמים שזרמו בעוצמה רבה. הנושא דווח למשרד הבריאות ולמשרד להגנת הסביבה ואנו פועלים בהתאם לנהלים. העירייה ביקשה לבצע את הנחת צינור הניקוז בעומק הים אך משרד הבריאות והגופים הירוקים לא אישרו. מערכת הניקוז בעיר פועלת באופן מיטבי והוכיחה עצמה בחורף הנוכחי עם תפקוד יעיל, ללא תקלות. לתאגיד מי נתניה יש יתרון בביצוע עבודות ניקוז, מאחר שהוא מבצע עבודות תשתית של ביוב ומים שהן מערכות קרובות זו לזו, ולכן הבחירה בו לביצוע העבודות היא הגיונית. תאגיד המים והביוב מי נתניה הוקם על פי חוק, ובחוק קיימת אפשרות כי תאגידי המים והביוב יעסקו גם בתחום הניקוז. לצורך ביצוע עבודות ניקוז עבור הרשות המקומית, אמור התאגיד לקבל את אישור הממונה, וכמובן שההתקשרות בין עיריית נתניה לבין התאגיד קיבלה את כל האישורים הדרושים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות