fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האיצטדיון: ממשיכים להפיק לקחים

ביום שבת הגיעו לאצטדיון יותר מ-9000 אנשים, שנתקעו בעומס תנועה כבד לאחר המשחק. העירייה: "מנכ"ל העירייה קבע ישיבה עם המשטרה כדי לשפר את מערך התנועה"
איצטדיון נתניה
"שלבי הרצה". איצטדיון נתניה (צילום: רותי ברמן)

במשחק הכדורגל בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים שהתקיים בשבת באצטדיון החדש בעיר נכחו יותר מ-9000 צופים, חלקם הגדול נתקע כשעה בעומס תנועה קשה שהשתרך ביציאה. אנשים שהגיעו מקרית השרון וחצו את פסי הרכבת למרות הגדר שבנו באחרונה. "עוד יקרה פה אסון. לאחר המשחק כל רכבת שעברה צפרה בטירוף. אנשים חצו ברגל את המסילה וחנו סמוך לפסים. האיצטדיון הוא במרחק הליכה בקו אווירי מהשכונה, כנראה שזה מזמין אנשים להיות חכמים", אומר יורם הרשקוביץ, תושב קרית השרון שיצא מהמשחק לפני שהסתיים כדי לא להיתקע בפקקים.

איצטדיון נתניה
"בשלבי הרצה". איצטדיון נתניה (צילום: רותי ברמן)

"קטסטרופה תחבורתית", כינה את זה הרצל קרן והזכיר שמקרה דומה אירע בחנוכת האצטדיון ולדבריו לא הופקו הלקחים.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "פרויקט הקמת האצטדיון הותנה בקידום חמש תוכניות לדרכי גישה שבוצעו על ידי העירייה וקיבלו את אישורם של החברה הלאומית לדרכים ומשרד התחבורה. הושלמו דרכי הגישה שנדרשו עבור השלב הראשון של האיצטדיון. לעניין עומסי התנועה, המאפיינים כל אצטדיון בארץ ובעולם, מיד לאחר אירוע הפתיחה, ערכו גורמי העירייה ישיבות עבודה עם נציגי משטרת ישראל ונקבעו ארבעה נתיבי יציאה, לטובת שיפור הגישה.
"לאחר המשחק בשבת האחרונה קבע מנכ"ל העירייה ישיבה עם המשטרה ועם כלל הגורמים כדי להפיק את הלקחים ולעשות את כל הניתן לשיפור מערך התנועה.

"מדובר באצטדיון חדש הנמצא בשלבי הרצה בכל התחומים וגם בתחום התנועתי. אנו עומדים בקשר מתמיד עם משטרת ישראל, העושה ככול יכולתה כדי להפיק את הלקחים לשיפור המצב. על פי דיווחי המשטרה ומצלמות האיצטדיון התנועה פונתה תוך 42 דקות, זמן סביר ביותר. באשר לטענות בדבר שביל העפר וחציית מסילת הרכבת: נבהיר כי קיימות גדרות בטיחות על פי התקנים המקובלים על רכבת ישראל. העירייה תפנה לרכבת כדי שזו תבטיח כי לא תהיה אפשרות למעבר הולכי רגל על פסי הרכבת באזורי מגורים ובכלל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות