fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ב-500 דולר הכל כלול אסע שוב לבורגס"

רשמים מהחופשה של ויקי מסיקה מנתניה לבורגס יממה לאחר הפיגוע. "היה לחץ אדיר. כשהגענו לורנה, עליתי לפני כולם לאוטובוס ובדקתי בין המושבים אם אין חפץ חשוד. כמו כן ביקשתי מהנהג לפתוח את תא המטען. אני חושב שלא צריך לעצור את החיים שלנו"
ויקי מסיקה
ויקי מסיקה ( צילום: עצמי)

הבעלים של קפה ויקולדב מדרחוב תל חי, ויקי מסיקה, חזר השבוע מנופש קצר בבורגס בבולגריה. בזמן פיגוע התופת, הפיצוץ ארז  מסיקה את המזוודות בביתו בנתניה והתלבט אם לצאת לשדה התעופה.

"רצינו לנפוש, חופש קצר לנוח. את הכרטיס קנינו אני וחבר באופן ספונטני יום לפני הפיצוץ. כששמענו על הפיצוץ נלחצנו וחשבו אם לבטל או לא. גם בשדה התעופה פחדנו לעלות על המטוס למרות שהנחנו לפני כן תפילין והתפללו לברכת הדרך. היה לחץ אדיר. כשהגענו לורנה, עליתי לפני כולם לאוטובוס ובדקתי בין המושבים אם אין חפץ חשוד. כמו כן ביקשתי מהנהג לפתוח את תא המטען ובדקתי שגם שם אין חפץ חשוד. היינו די היסטריים".

ויקי מסיקה
"רצינו חופש קצר לנוח". ויקי מסיקה ( צילום עצמי)

איך קיבלו אתכם בורנה?

"כשנחתנו הסתערו עלינו עיתונאים ותקשורת ושאלו איך אנחנו מרגישים ולמה לא ביטלנו. גם בקזינו התעניינו וכיבדו אותנו. בכל מקום ששמעו שהגענו למרות הפיצוץ שאלו אם אנחנו לא פוחדים ומה אנחנו חושבים על המצב".

ומה אתה חושב על המצב?

"אני חושב שלא צריך לעצור את החיים שלנו. עלינו להיות יותר ערניים לסביבה, לבטיחות ולאבטחה ולא לתת לאף אחד לשבש את סדר היום שלנו. זה נכון שיש תחושה של חוסר בטחון אבל אסור לנו להרים ידיים". בהתחלה הרגשנו חוסר ביטחון אבל ככל שעבר הזמן הרגשנו בטוחים יותר גם בגלל שהבולגרים הגבירו את האבטחה".

נהנת? תיסע שוב?

"רציתי לנסוע בראש שקט אבל יצאתי די מוטרד. אחרי יום כבר הרגשתי מצויין ונהנתי מכל רגע. היה כיף, תוסס, המון צעירים, ספורט ימי, אופנועי ים, בריכה יפה ובעיקר הבנות הבולגריות יפהפיות ונחמדות. ב-500 דולר הכל כלול אסע שוב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות