fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני יפה ושמנה וטוב לי עם זה"

ב~2013, אחרי הרבה שנים של מאבק במשקל, זכתה ליאה רותם מגן יאשיה בתחרות מלכת היופי השמנה של ישראל והבינה שאפשר ללבוש מידה גדולה וגם להיות מאושרת. לפני כחודש פתחה את הסטודיו לכלות "ליאה כלה בכל מידה" בכפר הרוא"ה
ליאה רותם (צילום: מישל אמזלג)
ליאה רותם (צילום: מישל אמזלג)

 

 

היא נולדה 2.400 ק"ג, אבל מהר מאוד התמלאה והפכה לילדה שמנה ואחר כך למתבגרת שמנה מאוד. ליאה רותם, בת 31, נשואה לליאור, אמא לשניים (5 ושנה) מגן יאשיה, תמיד ידעה שהיא "גדולה" יותר מחברותיה ולא פעם נפגעה וסבלה מכך. החודש היא פתחה בכפר הרוא"ה את הסטודיו "ליאה כלה בכל מידה" המיועד לכלות במידות גדולות.

היא אשה יפהפייה המתנשאת לגובה של 1.80 מטר. עיניה ירוקות חודרות ושערה בלונדיני. כשהיא מספרת על המהפך הגדול בחייה שהחל לפני שנתיים, חיוך מתוק עולה על פניה. "ב-2013 זכיתי בתחרות 'מלכת היופי השמנה של ישראל' שמארגנת אסתריקה נגיד מבאר שבע. אני עדיין מחזיקה בכתר עד התחרות הבאה. מהרגע שזכיתי זה העצים את הביטחון העצמי שלי. הזכייה בתואר הייתה הגשמת חלום עבורי, מעין ניצחון אישי שלי".

את יפה, אבל…

בכיתה ח'-ט' היא שקלה 127 ק"ג. הילדים צחקו עליה והעליבו אותה ולא פעם היא חזרה מבית הספר בוכיה. לאורך השנים עשתה אינספור דיאטות ומאוד סבלה. "'את יפה, אבל! חבל שאת לא יותר רזה'", היה משפט שחזר על עצמו שוב ושוב והעליב אותה. "עשיתי אינספור דיאטות, זה היה סבל מתמשך, עינוי גדול לנפש ולגוף. הייתי אקורדיון במשך שנים, עד שלמדתי לשלוט בהרגלי התזונה. היום אני יודעת  להתמודד הרבה יותר טוב גם עם דברים כאלה ואני שלמה עם עצמי ואוהבת את הגוף שלי".

"את היופי קיבלתי מהוריי במתנה והבלונד זה רק צבע". צילום: עמרי אילת, איפור:  קרין קדרון, שיער: נועה גלעדי

"את היופי קיבלתי מהוריי במתנה והבלונד זה רק צבע". צילום: עמרי אילת, איפור:  קרין קדרון, שיער: נועה גלעדי

הכתבה המלאה ביום שישי ב"חדשות נתניה" ובמהדורה הדיגיטלית

 

 

 



אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות