fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני חולם שקבוצת הנוער תזכה באליפות או גביע"

כך התבטא יו"ר מחלקת הנוער של מכבי נתניה, איציק גניש, שהחליט לפני מספר שנים לתרום מעצמו לדור הצעיר של המועדון
איציק גניש
"כל נושא החינוך והלימודים הוא לא פחות חשוב מהנושא המקצועי". גניש (צילום: רולנדי ברנשטיין )

מועדון הכדורגל של מכבי נתניה עבר שינו גדול במהלך הקיץ בדמות שינוי הבעלים. אמנם הקבוצה הבוגרת כשלה בעונה האחרונה וירדה לליגה הלאומית, אבל מחלקת הנוער במגמת שיפור משמעותית ומדי עונה עושה צעד נוסף בכדי להפוך לאחת המחלקות המשובחות בישראל.

יש טוענים כי מחלקת הנוער של נתניה היום שווה לגדולות כמו מכבי תל אביב ומכבי חיפה. מי שנמצא בראש המערכת הוא יושב ראש המחלקה איציק גניש, שהיה בעברו נציגו של הבעלים דניאל יאמר במועדון. גניש החליט לפני מספר שנים לשנות גישה ולתרום מעצמו דווקא לדור הצעיר של המועדון. בינתיים נראה כי השידוך בין גניש לנתניה הוא בינגו ענק.

איציק, איך אתה מסכם את העונה שעברה במחלקה?
"בסך הכול הייתה מוצלחת ברוב האספקטים. ברמה המקצועית, במהלך העונה שעברה וגם בתחילת העונה הנוכחית עלו מספר שחקנים לא מבוטל לקבוצת הבוגרים שזו למעשה המטרה העיקרית של מחלקת הנוער. ארבע קבוצות זכו באליפות, קבוצת הנוער העפילה עד לגמר גביע המדינה ושם הפסידה בדקות האחרונות של המשחק לאלופה מכבי חיפה כשביציעים היו אלפי אוהדים נתנייתים דבר שהיווה הצלחה גדולה מחוץ למגרש. רוב קבוצות המחלקה האחרות התמודדו בצמרות הטבלאות. במישור המקצועי אני יכול להוסיף את שדרוג והתוספות שקיבלו שחקני המחלקה מצוות המאמנים".

מה המטרה של קבוצת הנוער העונה?
"המטרה הראשית של קבוצת הנוער היא לייצר שחקנים לקבוצת הבוגרים. בסגל הבוגר נכללים לירן שריקי, איתי מנצור, מתן זלמנוביץ ונור ביסאן, ואני בטוח שעוד שחקנים יפרצו העונה מקבוצת הנוער. כמובן שישנם יעדים מקצועיים לקבוצת הנוער והם התמודדות בצמרת ליגת העל לנוער ולהגיע לשלבים הרחוקים ביותר בגביע. אנו גאים בעובדה ששלושה שחקני מכבי נתניה נכללים בסגל נבחרת הנוער של ישראל השוער דין גל, עאמר מסראווה ונור ביסאן ותקוותנו שעוד רבים יכללו בסגל".

הראיון המלא עם איציק גניש יתפרסם מחר (18.9) בעיתון "חדשות נתניה"

חולם על אליפות או גביע. גניש (צילום:רולנדי ברנשטיין)
חולם על אליפות או גביע. גניש (צילום:רולנדי ברנשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות