fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני דיקטטור במדינה שלי"

יו"ר טוברוק ריתק את מנהלי בתי הספר שהגיעו לכנס מינהל החינוך בעיר והפתיע: "אקבל 300 ילדים חינם"
אריק איזיקוביץ
אריק איזיקוביץ (צילום: אלי ראול)

"במדינה שלי אני עושה מה שאני רוצה. אני החוק, אני מעל לחוק" כך פתח יו"ר בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ' את נאומו בן ה-7 דקות בכנס מנהלי בתי ספר בנתניה, של מינהל החינוך העירוני. איזיקוביץ' זומן להרצות בכנס על ידי קברניטי העירייה בתור איש חינוך בכיר שמפעיל את מועדונו תחת הגדרה של מצוינות בלימודים.

אריק איזיקוביץ
משמעת זו מילת המפתח. אריק איזיקוביץ (צילום: אלי ראול

איזיקוביץ' סיפר ליושבים באולם על דרכי החינוך שלו: "אני טוען שמי שרוצה להיות שחקן כדורגל ולהגשים חלום צריך להקריב קורבנות. אצלי אין שיער ארוך, אין עגילים, אין אופנועים. זה לא שבאמת משנה לי איזה שיער יש לילד אבל חשוב לי לדעת כמה הילד מוכן להקריב. מי שלא מוכן לעמוד בתנאים, לא משחק אצלי".

"בעבר היו פונים אליי מנהלי בית ספר ושואלים מדוע אני חתום על תעודות סמסטר של ילדים. הייתי אומר להם שאני דיקטטור במדינה שלי אני לא שואל אף אחד. בסמל של המועדון שלי מי שרוצה לראות רואה את המנורה של בית"ר ירושלים, אחרים רואים את היהלום של מכבי נתניה אבל מי שבאמת איכפת לו רואה את המשפט שאומר: 'טוברוק מצוינות בכדורגל ובלימודים'. אצלי שחקן יכול להיות מסי, אם הוא גרוע בלימודים הוא ייזרק הביתה. אז זה גורם להם להשתפר בלימודים".

את שבע  הדקות שלו סיים איזיקוביץ' עם הפתעה גדולה מאד לבאי הכנס. "אני מוכן לקבל השנה למועדון שלי 300 ילדים בחינם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות