fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמא אלופה

במחלקת הנוער של מכבי נתניה רואים בהורי השחקנים חלק בלתי נפרד מהמועדון. בשבוע שעבר אמהות מטרום א' לקחו את העידוד מהיציע צעד אחד קדימה ולבשו חולצות שעשו את העבודה. הילדים ניצחו 1:9
אמא יש רק אחת (צילום: מכבי נתניה)
אמא יש רק אחת (צילום: מכבי נתניה)

 

האמהות של שחקני קבוצת טרום א' (שנתון 2005) של מכבי נתניה לקחו את העידוד מהיציע צעד אחד קדימה, כשהדפיסו חולצות עם הכיתובים "מכבי נתניה, אמהות מעודדות" ו"מכבי נתניה קבוצת בקשי" (הקבוצה נקראת על שם יעקב בקשי, אוהד הקבוצה שהלך לעולמו בטרם עת) ולבשו אותן במשחק האחרון בשבת שעברה נגד נגד באקה אל גרביה. התוצאות לא איחרו לבוא והילדים ניצחו 1:9.

במועדון לא הופתעו מהמחווה היפה ומספרים על קבוצה שעוצמתה בגיבוש, הן על כר הדשא והן ביציע. כמעט לכל משחק מגיעים ההורים בהרכב מלא ודוחפים את הילדים קדימה. "הילדים שלנו רוצים להצליח ולנצח ולעשות את הכי טוב שיש, ואנחנו האמהות, מעודדות אותן ועושות להם טוב ושמח", אמרה אחת האמהות, "חשוב לנו לעודד גם כשלא כל כך הולך במשחקים. בסוף, זה רק ספורט".

מהנהלת מחלקת הנוער נמסר: "גיבוש ההורים תורם להצלחה על המגרש ומחוצה לו. אנו מאמינים כי הורי השחקנים הם חלק בלתי נפרד מהקבוצה, ואנו גאים בהם".

 

אמא יש רק אחת (צילום: מכבי נתניה)
אמא יש רק אחת (צילום: מכבי נתניה)

לפני כשבוע התכנסו ההורים למפגש עם מאמן הקבוצה, יגאל בן מנשה, ומנהלה שלומי צילכמן, ובמהלכו קיבלו נתונים על הישגי הילדים על המגרש ובבית הספר. בן מנשה וצילכמן הדגישו שוב בפני ההורים את החשיבות שרואה המועדון בהתמדה בלימודים במקביל להשקעה באימונים ובמשחקים. במכבי נתניה אומרים כי דווקא בתקופה זו, בה מתפרסמים גילויי התנהגות לא נאותה מצד הורים במגרשים, במועדון גאים בהורים שמצליחים לשמור על רקורד נקי ושמים דגש על הגיבוש ביציע. ההורים יוזמים מפגשים בבתים הפרטיים ואף יוצאים לבילויים משותפים. "בקבוצה מאמינים שזו הדרך לקדם את השחקנים, לעודד אותם להצלחות ובעיקר להוקיע את האלימות מהמגרשים", אומרים במועדון.

בן מנשה גאה בשחקניו ולא פחות בהוריהם ובצוות שלצידו: "כל אימון וכל משחק הם חוויה בפני עצמה. מעבר להיותי מאמן שמלמד את הילדים ערכים, אני לומד מהם ומהוריהם. מגיע פרגון גם לצילכמן, שדואג לכל פרט, רואה לנגד עיניו רק את טובת הילדים ופותר כל בעיה תמיד עם חיוך על הפנים. אני מודה לו על עבודתו המסורה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות