fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלפים גדשו את כיכר העצמאות בנתניה

"היום אנו מחזירים את מרכז העיר ללב העניינים. כיכר העצמאות המחודשת היא ליבה הפועם של העיר נתניה",כך אמרה אמש ראש העירייה מרים פיירברג איכר
פתיחת כיכר העצמאות בנתניה
פתיחת כיכר העצמאות בנתניה (צילום: עידו ארז)

אלפים השתתפו אמש בחנוכת כיכר העצמאות החדשה בנתניה.  מדרחוב הרצל נסגר לתנועה, אלפים הלכו בשביל הסגול של המדרחוב אל הכיכר כשהם דוחפים עגלות של תינוקות ועגלות של קשישים. כולם רצו לראות את האטרקציה בה השקיעה עיריית נתניה 30 מליון שקלים. קרני ליזר בישרו מרחוק על ההתרחשות ומסכי הלדים ריצדו לטובת אלפים שישבו בבתי הקפה והצטופפו.

הקהל הרב שגדש את המתחם נהנה ממופעי ריקודים, נגינה ושירה לצד פסטיבל וידאו ארט ומופע הדגל "sea of love" מופע אור קולי ורב חושי המשלב מסכי לד, מסכי מים, שמע ותאורה מתאים במיוחד ליום האהבה.

"היום אנו מחזירים את מרכז העיר ללב העניינים. כיכר העצמאות המחודשת היא ליבה הפועם של העיר נתניה" אמרה ראש העירייה מרים פיירברג איכר והזמינה את תושבי נתניה לקחת חלק פעיל באטרקציות הייחודיות.
אירוע הפתיחה סחף אליו קהל של אלפים מכל רחבי הארץ, שהגיעו כדי לצפות באטרקציה מקרוב. האירוע כלל את הופעתם של האמנים: רודי ביינסין, ננסי ברנדס ותזמורת נתניה הקאמרית קיבוצית, אירועי ריקודים המונים, מופע פלמנקו וזומבה.

ננסי ברנדס בהופעה בכיכר העצמאות בנתניה  (צילום רן אליהו)
ננסי ברנדס בהופעה בכיכר העצמאות בנתניה (צילום רן אליהו)
מופע אינטראקטיבי בכיכר העצמאות בנתניה
מופע אינטראקטיבי בכיכר העצמאות בנתניה (צילום: עידו ארז)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות