fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליצור נתניה חזרה לליגה הלאומית

הקבוצה במשרדי העירייה, צילום: נמרוד גליקמן
הקבוצה במשרדי העירייה, צילום: נמרוד גליקמן

 

שלוש שנים חיכו אוהדי אליצור נתניה ליום הזה  שהקבוצה תחזור לשחק בליגה הלאומית. רק לפני שש שנים הייתה נתניה בליגת העל ונחשבה לאחת הקבוצות המעניינות בליגה אבל אז הגיעה ההתרסקות שהביאה אותה לליגה א' לפני שנתיים ואז נכנסה לתמונה עיריית נתניה שלקחה על עצמה את היוזמה להחזיר את הקבוצה לליגה השנייה ובשבוע שעבר זה הפך לרשמי.

נתניה ניצחה במשחק השלישי בסדרת הגמר את עירוני רמת השרון בתוצאה 77:87 וחגגה את העלייה. ביום שני האחרון אף הגיעה הקבוצה למשרדי העירייה וזכתה לקבלת פנים חגיגית. מי שהוביל את הקבוצה מבחינת העירייה היה מחזיק תיק הספורט, מוטי שעיבי: "הקבוצה היא בראש הפירמידה של מועדון כדורסל עירוני מהגדולים בארץ".

 הקבוצה במשרדי העירייה, צילום: נמרוד גליקמן
הקבוצה במשרדי העירייה, צילום: נמרוד גליקמן

מאמן הקבוצה, עידן פלדה, סיכם את העלייה: "רובי בלינקו ומוטי מעיריית נתניה פנו אליי בקיץ וביקשו שאבוא לאמן את הקבוצה. היו לי  הצעות מקבוצות מרכז טבלה בליגה הלאומית וזה לא משך אותי, כך שהבחירה בירידה לליגה הארצית – גם אם בדיעבד אני לא יודע אם הייתי חוזר עליה שוב – הייתה מאוד מאתגרת ומעניינת. התמודדנו השנה עם קבוצות טובות וסגלים מרשימים למרות שהאינטנסיביות והליגה הזו היו יחסית זרים לרוב השחקנים שלנו".

קפטן הקבוצה, אלירן גואטה אמר לאחר גזירת הרשתות: "הייתה מלחמה קשה השנה, עלינו בצורה הכי קשה שאפשר היה לחשוב עליה – קיבלנו את עכו החזקה בחצי הגמר ואת רמת השרון ללא יתרון הביתיות בגמר. בנו כאן קבוצה לעלייה, כבר מההתחלה אפשר היה לראות לאן זה הולך, ולמרות הליגה הקשה שהייתה השנה – הייתה לנו האמונה שנעשה את זה. זה משמח להגיע למעמד כזה, לשיא כזה. גם בעונה שעברה, למרות ההפסד למוצקין, הופעה בגמר היא מסוג הדברים שנותנים לך המון אנרגיות. אני שמח גם בשביל המועדון והילדים הצעירים שיודעים שהם יכולים להתפתח ולהגיע לרמות הגבוהות, שמח שתהיה להם במה מכובדת לשחק כדורסל בעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות