fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אימפריית ג'ודו

היסטריה בנתניה בעקבות תואר אליפות העולם בג'ודו שקטפה ירד ג'רבי. אמא נורית וסבתא עליזה מספרות על הנחישות וההתמדה ומתברר שיש קשר גם לעירייה
קבלת הפנים לירדן ג'רבי בשדה התעופה (צילום: עצמי)
קבלת הפנים לירדן ג'רבי בשדה התעופה (צילום: עצמי)

הג'ודוקא מנתניה, ירדן ג'רבי, 24 היא אלופת העולם בג'ודו במשקל עד 63 ק"ג. היא זכתה במדליית זהב באליפות העולם שנערכה לפני שבועיים בברזיל. לאחר רצף של חמישה ניצחונות כולם באיפון, ניצחה ירדן את אלופת אירופה קלאריס אגבגננו. את קרב הגמר ניצחה גרבי לאחר 45 שניות בלבד והפכה לישראלית הראשונה אי פעם שזכתה באליפות העולם בג'ודו. מאמנה, שני הרשקו, גם כן מנתניה ומשמש גם כמאמן נבחרת ישראל לנשים.

"חוויתי זכיה בכמה מדליות אבל לא את אהבה כמו שקיבלתי מהארץ. בתחרות הזאת הרגשתי פיקס אני מכוונת גבוה, לא מורידה הילוך. אני שמחה וגאה לייצג את מדינת ישראל" כך אמרה אלופת העולם בג'ודו, ירדן גרבי במסיבת העיתונאים שנערכה לכבודה בנמל התעופה כשחזרה מאליפות העולם בברזיל עם מדלית זהב.

החשיפה של ירדן היתה גדולה בארץ ובעולם ובדף הפייסבוק שלה אף הציעו לה שלוש הצעות נישואין: "ההרגשה היא נפלאה, אני מקווה שהחשיפה תישאר כי הפידבק הוא טוב". עכשיו מקווה ירדן שימצא לה ספונסר: "שיתמוך בי, שילווה אותי, שיהיה לי שקט כלכלי, שלא אצטרך לדאוג לשכר דירה, לקניות או האם ללכת לאכול צהרים בוינגייט".

"ירדן החלה להתאמן בג'ודו בגיל שש. היא היתה טובה והתקדמה והצטרפה לנבחרת ישראל. היא זכתה באליפות ישראל נשים חמש פעמים ברצף. היא צברה ניסיון והשתפרה והצליחה בתחרויות בינלאומיות והשנה האחרונה היתה הצלחה מיוחדת בשבילה" אומרת אמה נורית ג'רבי.

הכתבה המלאה על ירדן ג'רבי תתפרסם היום (13.9) בעיתון "חדשות נתניה"

קבלת הפנים לירדן ג'רבי בשדה התעופה (צילום: עצמי)
קבלת הפנים לירדן ג'רבי בשדה התעופה (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות