fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איזה אושר

לפני כשנתיים עבר אושר בוכריס ממכבי נתניה לבית"ר טוברוק ונקלע למשבר שבמהלכו עלה במשקל וסבל מירידה ביכולת. ואז נכנס לתמונה קאלה דרשלר והכל השתנה מקצה לקצה

כבר 12 שנה שאושר בוכריס, בן 17 מנתניה, משחק כדורגל והשנה הוא גילה שלהיות ספורטאי זה הרבה מעבר להצלחות על המגרש.

כבר בגיל 6 הפגין בוכריס כשרון ככדורגלן והוריו רשמו אותו למכבי נתניה. הוא החל כשחקן שדה ובהמשך הפך לשוער הראשון של קבוצתו. לפני כשנתיים עשה בוכריס תפנית כשעבר את הכביש והשתלב בקבוצת נערים א' של בית"ר טוברוק.

המעבר לטוברוק לא היה פשוט ובוכריס נקלע למשבר שהוביל לעלייה חדה במשקל כשההשלכות לא איחרו להגיע – ירידה בכושר הגופני וברמת המשחק והרבה תסכול אישי. לאחר שמעקב של תזונאית, בדיקות רפואיות ותמיכת הוריו לא הניבו תוצאות, הגיעה התפנית. למועדון הגיע קאלה דרשלר, מגדולי השוערים בקרואטיה, ולאחר מפגש עם הנערים החליט לקחת את בוכריס תחת חסותו.

osher

"קאלה הביא איתו משב רוח מרענן", מספר בוכריס, "הוא הציב רף אירופי שכלל תוכנית עבודה כוללת ומקיפה. הוא גרם לנו להבין שכדורגל לא מתחיל ונגמר במגרש, שכדורגל זה גם אורח חיים.  מעבר לאימונים על המגרש, קאלה בנה לי תוכנית עבודה שכללה תפריטים, תוספי תזונה, שעות שינה וסדר יום. הוא הכניס אותי למסגרת והחדיר בי הרבה מוטיבציה ותקווה להמשך. למדתי ממנו על הפערים הגדולים בינינו לבין השחקנים באירופה שנובעים מדרך המחשבה, מההתנהלות ומאורח החיים. הוא גרם לי להבין שספורט זה הרבה מעבר למגרש וכדור – ספורט זה להילחם, ספורט זה לא לוותר לעצמך, ספורט זה לרוץ אחר החלום, להתקדם ולהתחזק מנטאלית ומקצועית בו בזמן".

לאחר מספר חודשים של עבודה משותפת השיל בוכריס 9 קילוגרמים ו-8 אחוזי שומן. "המשבר קרה בגלל הכדורגל אבל הכדורגל גם הציל אותי, יותר נכון אנשי הצוות סביבי. קאלה הבין מה עובר עליי, הוא בא מאותו מקום שאני נמצא בו – החלום להיות שוער גדול למרות הלחצים מהסביבה. הוא עבר תהליך דומה והניסיון שלו עזר לי לצאת מהמשבר. אני מודה לו על העבודה המשותפת וכמובן גם ליו"ר המועדון גל בובי ולמאמן רונן גבאי שעזרו, תמכו והיו חלק בלתי נפרד מהתהליך".

בוכריס אומר כי התהליך נתן לו אוויר לנשימה. "עברתי הליך שהוא הרבה מעבר לירידה במשקל – התחלתי להאמין בעצמי, הבנתי שאני יכול לעמוד ברף וביעדים שאני מציב לעצמי, שאני יכול להילחם בכל התחומים ואפילו להגיע להצטיינות בלימודים".

ומה החלום?
"כיום אני אוהד את מכבי תל אביב, אבל החלום זה להיות שוער בחו"ל והכי חשוב לייצג את המדינה בנבחרת ישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות