fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עלייה של 16 אחוז ברכישת פנטהאוזים

ההמתנה לחוק המע"מ מגבירה את הכדאיות לרכישת פנטהאוזים ודירות מיוחדות
צמרות השרון. כפר יונה (הדמיה יח"צ)
צמרות השרון. כפר יונה (הדמיה יח"צ)
צמרות השרון. כפר יונה (הדמיה יח"צ)
צמרות השרון. כפר יונה (הדמיה יח"צ)

מחקר חדש מגלה כי באופן מסורתי בחודשי הקיץ יש עלייה ברכישת פנטהאוזים. מבדיקה שערכה חברת השיווק אלדר, המשווקת כ-70 פרויקטי נדל"ן חדשים ברחבי הארץ עולה כי ביוני נרשמה עלייה של 16% ברכישת פנטהאוזים לעומת הממוצע השנתי.

בענף הנדל"ן מעריכים כי גם השנה ההמתנה במשרדי המכירות לכניסת חוק המע"מ תוביל לעלייה נוספת במכירת פנטהאוזים. לדברי רוני כהן, מנכ"ל חברת השיווק אלדר "יולי אוגוסט יהיו החודשים הטובים ביותר לרכוש דירה מיוחדת מכיוון שמשרדי המכירות עדיין לא עסוקים עם הזכאים שצפויים לשטוף את פרויקטי המגורים כמעט בכל הארץ החל מספטמבר. בנוסף, רוכש רציני שמגיע למשרדי המכירות ומעוניין לרכוש פנטהאוז או דירה מיוחדת מגלה שחלק גדול מחברות הבנייה יעשו מאמצים מאוד גדולים כדי למכור את הדירה".

כך למשל, קבוצת יצחקי מציעה למכירה בפרויקט צמרות השרון UP בכפר יונה פנטהאוז 5 חדרים בקומה 14 המשתרע על פני 132 מ"ר בתוספת 52 מ"ר מרפסת, בעל מפרט גבוה, בכ-1.799 מיליון שקלים בלבד, במקום המחיר המקורי של 1.88 מיליון שקלים.

עוד עולה מנתוני אלדר, כי רוכשי הפנטהאוז הממוצע הם משפחות בגילאי 40-50 עם 2-3 ילדים ומצמצי דיור שעוברים מווילה לפנטהאוז. לדברי כהן אחת הסיבות שבקיץ יש עלייה ברכישת דירות מיוחדות היא החופשה והזמן הפנוי גם אצל משפחות אמידות עם קריירה טובענית המפנה להם זמן לחיפוש אחר דירה יוקרתית. בנוסף, בקיץ החשיבות של המרפסת והנוף עולים ואיתם גם הרצון לרכוש פנטהאוז.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות