fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלה מכירת הדירות בפרויקט אלוני צורן

פרויקט המגורים בצורן (הדמיה אילן פיין)
פרויקט המגורים בצורן (הדמיה אילן פיין)
 פרויקט המגורים בצורן (הדמיה אילן פיין)
פרויקט המגורים בצורן (הדמיה אילן פיין)

קבוצת "שובל הנדסה", שמשרדיה הראשיים ממוקמים בנשר, מקימה במיקום שקט, בלב צורן הוותיקה, את פרויקט אלוני צורן, בניין בוטיק יוקרתי בסטנדרט בנייה גבוה.

הפרויקט ממוקם בסמוך למרכזי קניות, מוסדות חינוך ובתי כנסת, ונהנה מנגישות מלאה לכבישים 4 ו-6 לאזור השרון והמרכז ולתחנת הרכבת הקרובה, תחנת בית יהושע. בפרויקט יהיו דירות גן בנות 5 ו-6 חדרים, דופלקסים, דירות בנות 4 ו-5 חדרים עם מרפסות מיוחדות, ופנטהאוזים בני 6חדרים. הדירות בנות 4 החדרים יהיו בשטח של כ-115 מ"ר, הדירות בנות 5 החדרים יהיו בשטח של כ-130 מ"ר. לכל דירה תוצמד חניה תת קרקעית.

ב"שובל הנדסה" מספרים כי הפרויקט יכלול כ-30 יחידות דיור ב-5 קומות וקומת קרקע, בסטנדרטים גבוהים עם מפרט יוקרתי וסטיילינג צעיר. מחירי הדירות יהיו החל מכ-1.5 מיליון שקלים. ההיקף הכספי הכולל המשוער של המכירות בפרויקט נאמד על פי ההערכות הראשוניות בכ-57,450,000 שקלים.

הבעלים והיו"ר של קבוצת "שובל הנדסה", משה מילר, מציין: "פרויקט אלוני צורן תוכנן ע"י משרד האדריכלים מנספלד-קהת המובילים בישראל שתכננו את אצטדיון סמי עופר בחיפה, את המשכן לאומניות באוניברסיטת חיפה ועוד פרויקטים. בזכות התכנון המיוחד, הפרויקט ייבנה כקונספט ייחודי לאזור ויביא עמו חדשנות. הדירות המתוכננות גדולות מאוד, עם מרפסות גדולות ומיוחדות, ודירות הגן מתוכננות עם גינה צמודה גדולה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות