fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בשורה אדירה לחסרי הדיור בחוף הכרמל"

כך לדברי ראש המועצה כרמל סלע, נוכח הודעתה של רשות מקרקעי ישראל על הקפאת מכרז שיווק במתחם הרכס שבעתלית. מדוע המהלך דווקא חיובית ויוסיף מאות יחידות דיור בחוף הכרמל?
חוף הכרמל (צילום : אליהו גז)
חוף הכרמל (צילום : אליהו גז)

רשות מקרקעי ישראל הודיעה השבוע על הקפאת המכרז,  כרמל סלע, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל הודיעה כי הוא תומך במהלך ההקפאה שכן המהלך נועד לצורך שינוי שיטת המכרז לשיווק 352 יחידות, לשיטת "מחיר למשתכן" שבו ישוריינו כ- 20 אחוז מסך הבנייה לתושבי חוף הכרמל בלבד.

לדבריו, הצפי כי כל יחידת דיור שכזו תוזל בכ- 200 אלף ש״ח ליחידה. תנאי המכרז יאפשרו רק לקבלנים לזכות במכרז ולא לקבוצות רכישה. המועצה שעודדה את המהלך דרשה מהמינהל כי המכרז לדיור למשתכן יושלם כבר בשבועות הקרובים ולא יהיה עיכוב משמעותי בשיווק המתחם.

עוד 352 יחידות דיור חדשות. חוף הכרמל (צילום : אליהו גז)
עוד 352 יחידות דיור חדשות. חוף הכרמל (צילום : אליהו גז)

יצוין כי  בשכונת "מתחם הרכס" מכ/362א ישווקו ע"י רשות מקרקעי ישראל 43 מגרשים פרטיים ו- 352 מגרשים לקבלנים, השכונה תשתרע על פני שטח של 463 דונם תכלול כ- 705 יחידות דיור ובתוכם שטח למבני ציבור ולמסחר. התוכנית מכילה פארק ציבורי ירוק בשטח של כ100 דונם הכולל את שביל הרכס. עבודות הפיתוח על המתחם יבוצעו ע"י חברת "מבנה תעשייה" ובפיקוח המועצה האזורית חוף הכרמל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות