fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טעם החיים מגיע לחוף דור

אחרי שבשנה שעבר לא התקיימו אירועי סאמר לאב של קוקה קולה בשל צוק איתן, השנה יפעל כפר הנוער המפורסם בחוף דור נחשולים עד 28 ביולי
יארח את הופעות הקיץ של קוקה קולה. חוף דור (צילום: שלומי גבאי)
יארח את הופעות הקיץ של קוקה קולה. חוף דור (צילום: שלומי גבאי)

יהיה חם ביום רביעי החל בחוף דור המחזור הראשון של הסאמר לאב של קוקה קולה. בשמונה השנים האחרונות מקימה חברת קוקה קולה כפר נוער בכל פעם במקום אחר בארץ.

בשנה שעברה האירוע לא התקיים בשל מבצע צוק איתן והשנה הוקם הכפר בחוף דור והפעילות בו תתקיים בחמישה מחזורים עד 28 ביולי. במסגרת הסאמר לאב מגיעים צעירים מכל רחבי הארץ ליומיים של מסיבות, בילויים, פעילות ימית, ספורט אתגרי, מתחמי אופנה ותוכן, ארוחות והופעות של האמנים המובילים בישראל. השנה צפויים להגיע לכפר כ-6000 בני נוער בגילאי 15-18 שיזכו למגוון הופעות: מופע שקיעה על החוף של הזמר מוקי, מופע צהריים של התקווה 6, מופע לילי אקוסטי סביב המדורה עם לירן דנינו, מופע מיוחד עם אמן החושים ליאור סושרד ועוד.

יארח את הופעות הקיץ של קוקה קולה.  חוף דור (צילום: שלומי גבאי)
יארח את הופעות הקיץ של קוקה קולה. חוף דור (צילום: שלומי גבאי)

בנוסף, יהנו בני הנוער ממתחם "הכל- כלול" מפנק הכולל לינה באוהלים, ארוחות מפנקות מסביב לשעון, רחצה חופשית בחוף הים, מתחם אופנה, מתחם גיימינג, אומגה לים, פעילות ימית, מסיבות, קומזיץ, טורנירי כדורגל וכדורעף, דוכני יריד, הקרנות סרטים על מסך ענק תחת כיפת השמיים ועוד.

סמנכ"ל השיווק של קוקה קולה ישראל, אלון זמיר, מסר: "קוקה קולה סאמר לאב 2015 ממשיך להעניק לבני הנוער חוויה ייחודית ומרגשת בחופשת הקיץ, כזו הנשמרת בזיכרון. השנה יוכלו בני הנוער ליהנות מהופעות יוצאות דופן של האמנים האהובים עליהם, וממגוון רחב מאוד של פעילויות שיהפכו את הקיץ שלהם לחוויה גדולה מהחיים. בחירת המיקום השנה, חוף דור- נחשולים, רצועת חוף אקזוטית מהיפות בישראל, הופכת את האירוע לאטרקטיבי, נחשק וכמו בכל השנים הקודמות, לאירוע המדובר של הקיץ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות