fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוף הכרמל: עשרות פחי אשפה יקרים נגנבו

המועצה האזורית חוף הכרמל כבר הגישה תלונה למשטרה בנוגע לתופעה החדשה של גניבת פחי האשפה במושב בית חנניה. ואיך מנסים התושבים למנוע את הגניבות הרבות?
שלא יגנבו אותו. התושבים מנסים למנוע גניבת הפחים. צילום: ראקד מוחסן

בחודש האחרון סובלים תושבי מושב בית חנניה שבמועצה אזורית חוף הכרמל מתופעה חדשה של גניבת פחי האשפה שלהם. בסך הכול נגנבו בשכונת דרך הים שבמושב האמור כ- 30 פחי אשפה, בגודל של כ-360 ליטר כל אחד. במשטרת זכרון יעקב הוגשו תלונות בנוגע לגניבות מתושבי היישוב ובנוסף הוגשה גם כן מהמועצה האיזורית חוף הכרמל.

מהמועצה האזורית נמסר כי עלות כל פח אשפה כזה שנגנב הוא כ- 400 שקלים, לפיכך מדובר בנזק של כ- 15 אלף שקלים עבור  המועצה. בנוסף, בניסיון למצוא פתרון לתופעה, מקדם האגף המוניציפאלי של המועצה האזורית חוף הכרמל, יחד עם וועד הישוב, דרך להסדרת פחי אשפה מוטמנים שיתנו מענה לבעיה.

שלא יגנבו אותו. התושבים מנסים למנוע גניבת הפחים. צילום: ראקד מוחסן

עד שזה יקרה, תושבי מושב בית חנניה מצאו פתרון, הם קושרים את פחי האשפה שלהם בשרשראות ברזל גדולות ונועלים אותם עם מנעולים לעמודי החשמל, דבר שמקשה על פינוי האשפה ומהווה מטרד לתושבים עצמם שצריכים לקום השכם בבוקר על מנת לפתוח את המנעולים ולנעול אותם שוב לאחר ריקון הפחים.

בהמשך להגשת התלונות, לפני כשבועיים, נעצר חשוד במעשה, תושב ג'אסר א זרקא, הכפר הסמוך למושב בית חנניה שחולק עם המושב כניסה משותפת. לאחר חקירתו שוחרר החשוד לביתו מחוסר ראיות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות