fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השבב החזיר את הוב הביתה

לפני שנה וחודשיים יצא הכלב הוב מביתו בשדות ים ונעלם. לאחרונה קיבלו הבעלים טלפון מהאיגוד הווטרינרי שומרון שבישר: הכלב שלכם נמצא כאן. האיחוד היה מרגש
הוב קופץ על הבעלים שלו משה ותגית דרורי-איכר במפגש הראשון אחרי שנה וחודשיים (צילום דוקטור ריאד בדראן)
הוב קופץ על הבעלים שלו משה ותגית דרורי-איכר במפגש הראשון אחרי שנה וחודשיים (צילום דוקטור ריאד בדראן)

 

התרגשות גדולה הייתה בבית משפחת דרורי-איכר משדות ים לפני מספר שבועות. הכלב האהוב הוב חזר הביתה לאחר היעדרות של כשנה.

הוב יצא לטיול היומי בחצר ובחוף הים ונעלם. למרות חיפושים רבים וניסיונות של בני המשפחה לאתרו באמצעות רשתות חברתיות וגופים רלוונטיים, נעלמו עקבותיו. לפני כשלושה שבועות קיבלה תגית דרורי-איכר שיחת טלפון. על הקו הייתה ציפי כהן, אחראית על מדור רישום כלבים באיגוד הווטרינרי שומרון, שהודיעה לה: הוב נמצא בכלבייה וזוהה כשייך להם בזכות השבב שבגופו. "ציפי כהן שאלה אותי אם יש לי כלב בשם הוב", סיפרה השבוע תגית, "הייתי בשוק ושאלתי אותה על מה היא מדברת. היא אמרה לי שנמצא אצלם כלב עם שבב הנושא את הפרטים שלנו. פרצתי בבכי מרוב התרגשות וסיכמנו שנגיע אליהם למחרת. אנשי האיגוד מצאו את הוב משוטט בעין שמר ואספו אותו למכלאה".

"הכלב מאוד התרגש". משה ותגית דרורי-איכר מתאחדים עם הוב (צילום: ד"ר ריאד בדראן)
"הכלב מאוד התרגש". משה ותגית דרורי-איכר מתאחדים עם הוב (צילום: ד"ר ריאד בדראן)

 

למחרת הגיעו תגית ובעלה משה למכלאה כדי לאסוף את הוב ונתקלו במכשול חדש. יחד איתם הייתה אשה מגן השומרון שטענה כי הוב טופל אצלה בשנה האחרונה וביקשה לקחת אותו. אלא שהמפגש של בני הזוג עם הכלב לא הותיר ספק למי הוא שייך. "בסופו של דבר באיגוד פסקו שאנחנו הבעלים. המפגש עם הוב היה מרגש, הוא נבח נביחות שמחה וקפץ עלינו. גם מנכ"ל האיגוד, ד"ר ריאד בדראן, התרגש. מה שחשוב הוא שהוב היום בבית, חזר למיטה, למשחקים ולמשפחה שלו".

ד"ר בדראן סיפר: "מה שהיה ייחודי ומרגש במפגש הזה הוא שגם אחרי שנה וחודשיים הכלב מאוד התרגש לראות את הבעלים שלו, הוא זיהה אותם מיד התחיל לקפוץ ולנבוח בשמחה".

לאחר החוויה המיטלטלת שעברה מבקשת דרורי-איכר: "חשוב שכל מי שמוצא כלב, גם אם הוא יפה וחמוד, ייגש איתו מיד לווטרינר כדי לזהות מי הבעלים. כשכלב הולך לאיבוד או נגנב יושבת משפחה ובוכה. אני רוצה להודות לצוות באיגוד הווטרינרי שהחזירו לנו את הוב הביתה, אני מורידה בפניהם את הכובע".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות