fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כשהקלאסי היה קלאסה

נסענו בזמן לשנות ה-50. תקופה קלאסית, שמרנות מוקפדת, אופנה מתוקתקת, נשיות בולטת והרבה שיק. התוצאה לפניכם
אמיליו פוצ'י היה גאה
אמיליו פוצ'י היה גאה. שמלה כחולה (נעמה בצלאל 499 שקלים) תיק כחול (אקססוריז 185 שקלים) נעלי עקב כחולות (ALDO 499 שקלים) (צילום: אסי ביטון)

 שנות ה- 50 וה- 70 היו תקופות אופנה ייחודיות. הבגדים בתקופה היו מאופיינים בשמרנות, נשיות מאוד בולטת עם קריצות של נועזות. בשנות ה- 50 הכל היה מוקפד אפילו התיקים. למשל, בהשוואה להיום, האופנה מציעה תיקים נופלים, או סוג של שק עם ידית, אז היו התיקים מעוצבים, קשיחים וסימטריים.

בהפקת אופנה ייחודית, בחרנו לנסוע זמן, קצת לתקופה ההיא. האופנה והריחות מזכירים תחנת רכבת ישנה והלוקיישן שנבחר הוא קרון הרכבת, במושב בית אהרון, בשרון.

 יום הצילומים הפך למוקד עליה לרגל. הקרון מוקם ברחבת בית הראשונים, משקיף על השמורה שסביבו ולרגליו תוכלו למצוא את מסעדת MC² ובשעות השקיעה הופך האתר לקסם של צבעים ואווירה. מומחית האופנה מורן לונדון הוסיפה את פרשנותה.

אמיליו פוצ'י היה גאה

שמלות במראה הדיילת מאוד פופולריות בשנות ה-60 וה-70. כל תחום הדיילות בברוח התקופה, היה מאוד נשגב וגם מדי הדיילות הפכו לטרנד עצמאי. השיא היה שמעצב העל-אמיליו פוצ'י עיצב את המדים לחברת התעופה בראניס וכיום הם נמכרים באלפי דולרים לאספנים. האורך של השמלה והגזרה A עד לירך, השרוולים הקצרים והצווארון העגול, הם מהמאפיינים הקלאסיים של הדיילות.

אמיליו פוצ'י היה גאה
מאפיינים קלאסיים של דיילת. שמלה כחולה (נעמה בצלאל 499 שקלים) תיק כחול (אקססוריז 185 שקלים) נעלי עקב כחולות (499 שקלים ALDO) (צילום: אסי ביטון)

פופולרי גם היום

מראה מכנס ששואב השראה משנות ה- 50 עם אדפטציה לשנים שלנו. המכנס בגזרה ארוכה 7/8 (פופולארי לתקופה) אבל לא צמוד על הגוף וגבוה במותן כמו אז. החולצה בגוון סגול רך עם צווארון מעניין, שמרני ואופייני לתקופה.

פופולרי גם היום
השראה משנות ה-50. מכנס אפור 429 שקלים, חולצת צווארון סגולה 399 שקלים (נעמה בצלצאל), תיק חום 185 שקלים ,2 שרשראות בציפוי זהב 105 שקלים ליח' (אקססוריז), נעלי עקב שחורות, סיכה 549 שקלים (ALDO) (צילום: אסי ביטון)

עקרת הבית הייתה מוקפדת

הטרנד הקלאסי של עקרות הבית משנות ה- 60. מראה שמרני ורך. חצאית עם הדפס הנקודות היה מוטיב מרכזי והשתמשו בו רבות בעיצוב האופנה. שילוב חגורה דקה ותיק בעל צורה נוקשת ומוגדרת.

נוסח עקרת הבית
מראה רך. חצאית נקודות 399 שקלים, חולצה לבנה 399 שקלים וחגורה 99 שקלים (נעמה בצלאל), תיק שחור 189 שקלים, (אקססוריז), נעלי עקב שחורות 549 שקלים (ALDO) (צילום: אסי ביטון)

הלבשה; נעמה בצלאל, ע.צלם; דותן הלוי, סטיילינג; מרינה זק, איפור ועיצוב שיער; בתיה שרעבי. 
צילום; Asi Bitton, דוגמנית; גל גרוד לסוכנות HH Models.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות