fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תל מונד: ההורים השביתו את הלימודים

תל מונד (צילום עצמי)
תל מונד (צילום עצמי)

במועצה המקומית תל מונד השביתו ההורים את כל בתי הספר החילוניים שהם שלושה בתי ספר יסודיים וחטיבת רבין שביתת אזהרה. לדברי ההורים המועצה לא מעבירה תקציבים לבתי הספר ולא טיפלה במהלך הקיץ בבעיות תברואה קשות ובמפגעים בבתי הספר. לדבריהם ליד בית הספר נוף ילדות נמצא אתר בניה המסכן את הילדים והמועצה לא עשתה דבר לטובת שלום הילדים.

תל מונד (צילום עצמי)
תל מונד (צילום עצמי)

יו"ר ועד ההורים של בית הספר יונת ארז חגי: "אתר בנייה נמצא מול בית הספר, הוא לא מגודר היטב כמו כן התנועה ברחוב לאתר הבניה מסכנת את בטחון הילדים והמועצה לא דאגה להגביל מהירות הנסיעה ברחוב. משאיות טרקטורים ומערבלי בטון בכניסה לבית הספר באופן לא בטיחותי מסכן את חיי התלמידים. נושא הביוב לא טופל בקיץ וזאת לאחר שבשנה שעברה הביוב הביוב הציף את המבואות והכיתות. בשאר בתי הספר יש הזנחה בתחזוקה, זלזול בבריאות הילדים ובטחונם. אנחנו שובתים שביתת אזהרה של יום אחד אך אם המועצה לא תעביר תקציבים לבתי הספר ולא תטפל במחדלים שלה נחריף את הצעדים. יש לציין שאושרה העברת הכספים לבתי הספר אך המועצה לא מעבירה אותם. בנוף ילדות היה על ההורים לממן מקרנים וחדר מחשבים לבית הספר. בשנה שעברה זה היה קרינה ורק בשביתות מישהו כאן מבין משהו".

מהמועצה המקומית תל מונד נמסר בתגובה:"כל מוסדות החינוך בישוב קיבלו את כל האישורים לפתיחת שנת הלימודים. פניתי למשרד החינוך לבצע בדיקת בטיחות נוספת שגם אישרה את פתיחת שנת הלימודים.. אנו ערים לכך שמוסדות החינוך זקוקים באופן דחוף לשיפוצים מסיביים עקב הזנחה של שנים ארוכות ונעשה זאת עם ההכנסות העתידיות להיכנס. יחד עם זאת במידה ויתגלו ליקויי בטיחות – נתקן אותם מיד ולאלתר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות