fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוף הכרמל: נחנך עמוד החשמל הראשון בפרויקט העתקת קו המתח

חובר עמוד החשמל הראשון בפרויקט קרוב לכניסה לעין כרמל. הפרויקט יכלול את העתקת קו המתח העובר ביישובי חוף הכרמל עין אילה, צרופה, גבע כרמל ועין כרמל
חונך את העתקת קו החשמל. השר שלום (צילום: אבי ברומברג)
חונך את העתקת קו החשמל. השר שלום (צילום: אבי ברומברג)

השבוע נערך טקס גזירת הסרט לפרויקט העתקת קו המתח מיישובי חוף הכרמל. הטקס נערך במעמד שר האנרגיה והמים סילבן שלום, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל כרמל סלע, יו"ר דירקטוריון חברת חשמל האלוף במיל' יפתח רון-טל, מנכ"ל חברת החשמל אלי גליקמן, בכירים נוספים, אנשי ציבור, תושבים ועוד.

לפני תחילת הטקס, חובר עמוד החשמל הראשון בפרויקט קרוב לכניסה לעין כרמל (סמוך לבניין המועצה). עמוד החשמל חובר בסיוע צוותי חברת החשמל ובעזרת מנוף. הפרויקט יכלול את העתקת קו המתח העובר ביישובי חוף הכרמל עין אילה, צרופה, גבע כרמל ועין כרמל. סיום עבודות ההקמה צפוי בחודש אפריל 2015 והעבודות יכללו בין השאר את ניתוקו של הקו הישן וחשמול הקו החדש.

ראש המועצה האזורית חוף הכרמל כרמל סלע: "בחודשים האחרונים התקיימו מגעים רבים עם שר האנרגיה והמים ומנכ"ל חברת חשמל לקידום פרויקט העתקת קו המתח. מדובר בהליך לא פשוט שדורש תקציבים ניכרים, הליכי תכנון ובנייה, הפקעת שטחים, שינוי תכניות מתאר ועוד. עם זאת, הירתמות תושבי המועצה והגופים השונים לקידום העתקת הקו הביאו להתחלת ביצוע הפרויקט לרווחת התושבים".

יו"ר דירקטוריון חברת החשמל האלוף במיל' יפתח רון-טל: "אני מברך על היציאה לדרך של הפרויקט. חברת החשמל נרתמה לקידום לוחות הזמנים, וכבר אפשר לראות בשטח את עובדי החברה פועלים לטובת הרווחה ושיפור איכות החיים של תושבי האזור. לפרויקט זה יהיו גם השפעות עתידיות חיוביות על המשך תנופת הפיתוח של יישובי המועצה האזורית חוף הכרמל".

שר האנרגיה והמים סילבן שלום: "אנו שמחים על שניתנה לנו האפשרות לסייע לתושבי המועצה. הפרויקט החל לפני שנים רבות וארוכות, עוד בימי השרים בנימין "פואד" בן אליעזר ועוזי לנדאו, והגיע בסופו של דבר לשלב ההכרעה. אני מודה לכל הגורמים שפעלו לקידום הנושא".

חונך את העתקת קו החשמל. השר שלום (צילום: אבי ברומברג)
חונך את העתקת קו החשמל. השר שלום (צילום: אבי ברומברג)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות