fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית הספר גלי עתלית יתוקצב ושנת הלימודים תפתח

משרד החינוך הכיר בצורך בבינוי מבנה חדש לביה"ס שמיועד לקבל תקציב במנת התקצוב הראשונה שתאושר לביצוע מיד לאחר החגים
תלמידי גלי עתלית וראש המועצה כרמל סלע. (צילום: אבי ברומברג)
פותחים את שנת הלימודים. תלמידי ביה"ס וראש המועצה סלע. (צילום: אבי ברומברג)

בשבוע שעבר הצהירו ראש מועצת חוף כרמל כרמל סלע, וועד הורי ביה"ס גלי עתלית, כי לא יפתחו את שנת הלימודים בבית הספר לאחר שלא קיבלו תשובה ממשרד החינוך על מועד תחילת ביצוע בניית בית ספר גלי עתלית החדש המכיל 18 כיתות.

בהמשך להצהרה זו התקיימה השבוע פגישה עם מנהלת מחוז חיפה במשרד החינוך רחל מתוקי, ראש המועצה כרמל סלע, ויו"ר ועד ההורים רותי פרידמן. מסיכום הפגישה עולה כי משרד החינוך הכיר בצורך בבינוי מבנה חדש לביה"ס וכי בית הספר גלי עתלית מיועד לקבל תקציב במנת התקצוב הראשונה שתאושר לביצוע, מיד לאחר החגים. כתוצאה מההבנות שהושגו, החליטו ראש המועצה וועד ההורים לפתוח את שנת הלימודים כסדרה.

הרקע לדברים הוא מצבו הנוכחי  של בית הספר. כיתות הלימוד הן בגודל של כ- 42 מ"ר, כאשר הגודל התקני כיום עומד על 56 מ"ר לכיתה. בשנים האחרונות תגברה המועצה האזורית את בית הספרבחמש כיתות יבילות שהונחו בשטח החצר, אך מבנים אלה מספקים רק פתרון ביניים דחוק ומביאים לצמצום משמעותי של שטח ביה"ס. לדברי המעורבים, החצר שנותרה לא יכולה להכיל את מספר התלמידים בהפסקות וקיים סיכון בטיחותי חמור לתלמידים.

יו"ר ועד ההורים רותי פרידמן: "בהמשך להתפתחויות הוחלט בוועד ההורים לדחות את השביתה. כולנו תקווה כי שיתוף הפעולה והתערבותה של גב' מתוקי יביא לפתרון סופי באוקטובר הקרוב, ולא נצטרך להשבית את בית הספר במהלך שנת הלימודים".

תלמידי גלי עתלית וראש המועצה כרמל סלע. (צילום: אבי ברומברג)
פותחים את שנת הלימודים. תלמידי ביה"ס וראש המועצה סלע. (צילום: אבי ברומברג)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות