fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

״אבא שלי הוא לוחם תרתי משמע והכי גיבור בעולם״

רס"ב רמי כחלון, איש קבע מגבעת אולגה שנפצע במהלך פעילות קרקעית ברצועת עזה במבצע צוק איתן. הותיר אחריו אשה וארבעה ילדים
רס"ב רמי כחלון ז"ל
רס"ב רמי כחלון ז"ל (צילום עצמי)
רס"ב רמי כחלון ז"ל
רס"ב רמי כחלון ז"ל (צילום עצמי)

רס״ב רמי כחלון, לוחם צנחנים תושב גבעת אולגה בחדרה שנפגע במהלך הפעולה הקרקעית בעזה, נפטר היום מפצעיו. כחלון, שירת בקבע קרוב ל-20 שנה ונבחר למצטיין הרמטכ״ל בשנת 2013.  מאות הגיעו ללוות את רס"ב כחלון בדרכו האחרונה היום (ראשון) בבית העלמין בחדרה.

רס"ב כחלון, הותיר אחריו את רעייתו פנינה וארבעה  ילדים: יוסיאל, מאור, הלל ועמיעד.  הוא נולד למשפחה מרובת ילדים והתייתם בגיל צעיר. ראש עירית חדרה צביקה גנדלמן ביקר ביום שישי את רס"ב כחלון אתמול בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם שהו עימו כל העת אשתו פנינה ובני משפחתו. 

גנדלמן הקריא הספד מרגש מעל קברו: "אין מילים שיקלו ולו במעט את הכאב העצום ואת גודל האובדן. אני חוזר אל מילותיה היפות והנוגעות ללב של מאור, בתו של רמי שכתבה ״אבא שלי הוא לוחם תרתי משמע. והכי גיבור בעולם״. זה נכון. רמי היה גיבור. בשירותו כלוחם צנחנים ובהמשך בתפקידי פיקוד התכונה הזו באה לידי ביטוי לא פעם. על כך נבחר גם כמצטיין הרמטכ״ל.

"ראיתי אותך פנינה ואת הילדים והמשפחה בסורוקה. אני יודע באיזו דבקות ומסירות הקפתם אותו לאורך כל ימי הפציעה. היינו כולנו שותפים לתפילה להחלמתו. היום כולנו שותפים לכאב. המערכה בעזה נועדה להציל חיים. חד וחלק. אין מוצדקת ממנה. רמי נפל בהגנתו של אזרחי מדינת ישראל. על תושבי חדרה שנחשפו לטווח הטילים של חמאס. על הבית. עליכם. היו גאים בו. העיר כולה מצדיעה לו היום.

הייתי הבוקר בבית המשפחה והתרגשתי לראות את הבת מאור לובשת חולצה ועליה הכיתוב "מנהיגות היא שליחות". אני רוצה להגיד למאור שאביך אכן היה בעזה בשליחות חשובה מעין כמותה, והיא ביטחונך וביטחון המשפחה, ביטחון העיר והמדינה. הוא גם הוכיח מנהיגות באורח חייו, ובצאתו להילחם על הגנתנו הוא מהווה דוגמה לרבים אחרים שימשיכו בדרכו".

עם דבר מותו הוקם לזכרו עמוד זכרון בפייסבוק.  חיילת ששירתה תחת פיקודו רשמה לזכרו:
"רמי , כל כך קשה לי להאמין שאתה כבר לא כאן. היית לי מפקד והיית לי חבר. בזכותך השרות שלי בגדוד 890 היה הרבה יותר קל ומלא חוויות וזכרונות שאני נושאת איתי תמיד. לימדת אותי כל כך הרבה גם כמפקד וגם כבן אדם. אני נושאת אותך תמיד בזכורונות ובחוויות ותמיד זוכרת את העצות שהיית מייעץ לי. לא הכרתי אישית את אשתך ואת ילדייך אך תמיד סיפרת עליהם בכזאת גאווה ואהבה עצומה. אני מבטיחה לך שזכרך יהיה ברוך לעד. ולכם המשפחה שהוא כל כך אהב , תהיו חזקים ומאחלת לכם שלא תדעו עוד צער".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות