fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רומן גישר: רוח גבית

רומן גישר, בן 55, נשוי ואב לשתי בנות. עלה לישראל ממלדובה לפני כ-24 שנים ופעיל בעשייה ציבורית מזה כ-15 שנים
רומן גישר (יצחק ברבי)
רומן גישר (יצחק ברבי)
רומן גישר (יצחק ברבי)
רומן גישר (יצחק ברבי)

סיעה: "חדרה ביתנו"

מי: רומן גישר, בן 55, נשוי ואב לשתי בנות, בעל תואר שני בהנדסת מכונות, עלה לישראל ממלדובה לפני כ-24 שנים והתיישב בחדרה. לדבריו, גילה את הפוטנציאל הגלום בעיר והחליט להקים בה את ביתו. גישר פעיל בעשייה ציבורית מזה כ-15 שנים והכשרתו המקצועית הינה בתחום הניהול המוניציפאלי. במשך כשבע שנים שימש סגן ראש העיר, ממונה על תיק הרווחה, חבר דירקטוריון בחברה הכלכלית לחדרה, יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה, חבר ועדת כספים עירונית, יו"ר ועדת קליטה ויושב ראש ועדת מכרזים. במסגרת פעילותו הוביל בעיר תהליכים אסטרטגיים והיה שותף בכיר בהם. גישר עמד מאחורי הבקשה למשרד התיירות להעניק לחדרה מעמד של עיר תיירות וככזו לקבל תקציב לבניית טיילת ופיתוח חוף הים. כמו כן פעל לתוספת תקנים במסגרת עיר ללא אלימות, הובלת פרויקט שיקום שכונות, הבאת הקרן לידידות לחדרה והקמת בית הספר מופת חופים.

מה: רשימת "חדרה ביתנו" מתכננת להפוך את החדרתים לתושבים המתגאים בעיר בה הם חיים. כמו כן בכוונתם להביא לעיר תושבים חדשים ומשפחות צעירות ולעצור את עזיבת הצעירים. לשם כך תעודד הרשימה בניית שכונות חדשות, דיור לסטודנטים וצעירים ופינוי-בינוי בשכונות הישנות. הרשימה תדאג לשמור על חדרה נקייה ומטופחת ולהטמין פחים באדמה. עוד בין התוכניות: הוספת עמודי תאורה, אחידות בשילוט העסקים בעיר, צמצום זיהום האוויר ויצירת סביבת חיים בריאה יותר. הרשימה מבטיחה לנסות ולהוזיל את מחירי המחיה בעיר וליישם זאת באמצעות שינוי במיסוי וצמצום הוצאות שאינן דחופות. כן תשקיע הרשימה בקידום החינוך והתרבות בעיר ותעמיד בראש סדר העדיפויות הקמת קמפוס אקדמי והיכל תרבות עירוני.

כן תדאג הרשימה לקדם יום לימודים ארוך, להקים בתי ספר מופ"ת נוספים ולהרחיב בעיר חוגי העשרה ומחשוב. ברשימה מאמינים כי ניתן להפוך את חדרה מעוד עיר בפריפריה לעיר תיירות מודרנית ומרכזית – עיר של היי-טק ותעשייה, עם בתי מלון וטיילת מטופחת שיביאו תיירים וייצרו מקומות עבודה. כמו כן מתחייבת הרשימה לשמור על איזון נכון בין חילונים ודתיים ולהשקיע בפיתוח אזורי בילוי ועסקים בפאתי העיר מבלי לפגוע במוסדות הדת והציבור הדתי הקיימים. בנוסף יוקם פרלמנט עירוני שיורכב מתושבי העיר, על מנת ליצור שקיפות מלאה. התוכנית היא שכל התושבים יהיו שותפים מלאים בתהליכים ובהחלטות לגבי עתידה של העיר.

למה דווקא אני: "אני יכול להביא לחדרה את התנופה שהיא זקוקה לה באמצעות קבלת סטטוס עיר תיירות, נושא שכבר התחלתי לטפל בו. אני מכיר היטב את המערכת, את התהליכים ואת הדרך לביצוע וכמי שנמצא כבר 15 שנים בעשייה המקומית, עשייה נקייה שלא דבק בה רבב, צברתי ניסיון עשיר בתחומי העשייה העירוניים. במהלך השנים מילאתי תפקידים רבים ומגוונים, בהם סגן ראש העיר ויו"ר ועדת תכנון ובנייה ואני מכיר היטב כיצד מתנהלת העירייה. מאחורי הישגים בכל התחומים בהם חינוך, תרבות, רווחה ושמירה על ביטחון התושבים. כנציגה של מפלגת השלטון, אני מקבל רוח גבית חזקה מנבחרי הציבור בכנסת ואקבל מהם סיוע נרחב על מנת לקדם את עירנו חדרה.

"אני מאמין ששילוב הניסיון והיכולות האישיות שלי יחד עם הגיבוי של שרי ישראל ביתנו מאפשרים לי לא רק להבטיח, אלא ובעיקר – לקיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות