fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צרפתי יאמן, אילוז יחזור

הפועל אנרג'י פארק חדרה מתכוננת לעונה הקרובה ומבצעת מהפכה על הקווים. בנוסף, החלוץ הוותיק, שאימן בעונה האחרונה את פ"ת, יחזור לככב בחדרה
אילן צרפתי. שומר על אופטימיות (צילום: שלומי גבאי)

המאמן אילן צרפתי מונה למאמן קבוצת החופים של הפועל 'אנרג'י פארק' חדרה. צרפתי, שאימן בעונה האחרונה את עירוני ראש העין והגיע עימה ליום הגמרים, נחשב לאחד המאמנים המוכשרים והטובים בליגת החופים והיה האופציה הראשונה והמשמעותית ביותר עבור חדרה.

אילן צרפתי. ישחזר את הגמר עם חדרה? (צילום: שלומי גבאי)
אילן צרפתי. ישחזר את הגמר עם חדרה? (צילום: שלומי גבאי)

המאמן, תושב פרדס חנה, נחשב לדמות מוכרת מאוד בחדרה עם עבר עשיר במדי הפועל חדרה. ראשי המועדון וראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, החליטו לבנות העונה קבוצה על בסיס תוצרת בית ובדומה להצלחות לקבוצת הבוגרים של הפועל חדרה, גם בקבוצת החופים מקווים לעשות את השדרוג הנוסף. "מה שאף ראש עיר לא עשה, עושה גנלדמן ועל זה מגיע לו כל הכבוד. הכדורגל החדרתי נמצא בזינוק אדיר בזכות ראש העיר", אמר גורם בקבוצה.

בנוסף, במועדון החלו לעבוד גם על מצבת השחקנים כאשר רובם צפויים להמשיך בעונה הבאה. בין השחקנים שימשיכו נמצאים השוער עומרי אלון, שחקני ההגנה אסי חקאק וגיא עיני ובהתקפה מיכאל קירטבה ומשה בן לולו.

צחי אילוז בפעולה. בחדרה בונים עליו (צילום: ליגת החופים)
צחי אילוז בפעולה. בחדרה בונים עליו (צילום: ליגת החופים)

שחקן משמעותי נוסף שצפוי להצטרף הוא מלך החופים, צחי אילוז. אילוז, שאימן בעונה האחרונה את הפועל פ"ת, לא ימשיך בגלל פירוק הקבוצה וצפוי לחתום בחדרה, בה יהיה רק כשחקן בלבד. "אנחנו שמחים שצחי איתנו ובטוחים שהוא יכול לעזור לנו בכל הרמות", אמרו בצוות המקצועי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות