fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעירי חדרה יתמודדו שוב למועצת העיר

הסיעה של חבר המועצה לשעבר אמיר ימין מתכננת לקבל בבחירות הקרובות שלושה מנדטים. בימים אלה מתכן ימין פרויקט עירוני נוסף בשיתוף פעולה עם עיריית חדרה: ציור על 500 ארונות חשמל של חברת בזק ברחבי העיר על ידי צייר מקומי
דרור ימין (צילום: איילת קדם)

מפלגת צעירי חדרה לא מוותרת על החבירות הקרובות, ותתמודד שוב למועצת העיר. בראש הקבוצה עומד  חבר המועצה לשעבר אמיר ימין, בן 32, בעל משרד רואי חשבון ויועצי מס בעיר.
ימין, יליד העיר, הקים את המפלגה לפני ארבע וחצי שנים, מפלגתו הצליחה אז לזכות בשתי מנדטים והוא כיהן כחבר מועצה, עד שזו פוזרה ובמקומה החלה לכהן מועצה ממונה.
"אנחנו מצפים לשלושה מנדטים וגם ניקח אותם", אומר ימין, "בגילי הצעיר, אני כבר בעלים של משרד המעסיק תשעה עובדים ובנוסף גם שותף בחברת ביטוח ועוד ידי נטויה".

רוצה מוסד אקדמי בחדרה. אמיר ימין (צילום: איילת קדם)

אחריו ברשימה הוצבו אמיר אלמדו, 26, שסיים לאחרונה את לימודי התואר הראשון במכללת רופין ושרי בן עמרם, כלכלנית ומשפטנית ובעלת חברה לייעוץ משכנתאות. אלמדו: "אנחנו מעוניינים לפעול ולשנות דברים בתחומים הרלוונטיים לצעירים, כגון; הקמת מוסד אקדמי בעיר, העלאת אחוזי ההצלחה הבגרויות, הקמת מקומות בילוי ובתי קפה ושיפוץ מתקני כושר ברחבי העיר וכבר עשינו לא מעט".

בין הפרויקטים אותם יזמו ועשו הוא ומפלגתו, מונה ימין את הקמת מרכז הצעירים בעיר. "הייתי בין מקימיו ומלאתי בו תפקיד של רכז תרבות ופנאי. בנוסף, יזמתי גם פרויקטים נוספים. כגון ציור על קירות מוזנחים במגרש הפועל חדרה על ידי אמנים מקומיים וכינון קבוצות לימוד מאורגנות של תלמידים תוך חלוקת עלות התשלום, כך שהמחיר אותו משלם כל תלמיד עבור שעור פרטי במתמטיקה, זול בהרבה. וגם כרטיסי הטבות והנחות לצעירים הניתנים להם על ידי עסקים בעיר והכוונה מקצועית וסיוע בהגשת מועמדות לקבלת מלגות, תוך שיתוף פעולה עם מרכז הצעירים העירוני".

בימים אלה מתכן ימין פרויקט עירוני נוסף בשיתוף פעולה עם עיריית חדרה: ציור על 500 ארונות חשמל של חברת בזק ברחבי העיר על ידי צייר מקומי. הפרויקט כבר החל את דרכו ובקרוב רחובות העיר יהיו צבעוניים בהרבה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות